آنها نمی تواند استطاعت به قرنطینه. به طوری که آنها شجاع مترو

نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 31 مارس سال 2020 8:52:01 pm

coronavirus, coronavirus update, coronavirus country wise cases, coronavirus countyr wise cases update, coronavirus latest update, coronavirus update china, coronavirus cases, coronavirus today update, coronavirus current status, covid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus toda update, coronavirus total cases, coronavirus global update حتی اگر مترو دیده است 87 درصد سقوط در ridership ایستگاه در محلات فقیر نیویورک ادامه به عملکرد به طور معمول. (AP)

به عنوان coronavirus همه گیر است اما تعطیل شهر نیویورک آن مترو — نماد شهری ازدحام بیش از حد — تبدیل شده است تقریبا غیر قابل تشخیص با کلی ridership پایین 87 درصد.

اما حتی به عنوان مقامات سرکوب تجمعات در نیویورک, از بین بردن حلقه از دادگاه های بسکتبال و فرستادن پلیس به طرف ایستگاه مترو در محله های فقیر هنوز هم شلوغ که اگر تقریبا هیچ چیز تغییر کرده است.

آن است که قابل توجه turnabout برای یک سیستم است که مدت طولانی است که بزرگ اکولایزر یک فضای که در آن کارگران ساعتی jostled در کنار مدیران مالی. در حال حاضر مترو تبدیل شده است بیشتر از یک نماد شهر نابرابری تقویت شکاف بین کسانی که با این وسیله با خیال راحت به پناهگاه در خانه و کسانی که باید ادامه braving حمل و نقل عمومی برای حفظ ناچیز حکایت دارد.

“این ویروس بسیار خطرناک است. من نمی خواهم به بیمار من نمی خواهم خانواده ام به بیمار, اما من هنوز هم نیاز به به کار من” گفت: Yolanda Encanción خانه بهداشت دستیار او به عنوان او منتظر قطار در برانکس.

ایستگاه او با استفاده از یکی از دو در برانکس که تا حد زیادی خود را حفظ ridership و خدمت به محله با برخی از بالاترین نرخ فقر در شهر نیویورک تایمز تحلیل یافت.

این 170th خیابان ایستگاه در یونیورسیتی هیتس محله و Burnside ایستگاه در کوه Eden منطقه احاطه شده توسط بزرگ آمریکای لاتین و آفریقایی جوامع مهاجر که در آن متوسط درآمد خانوار است در مورد $22,000 — یک سوم متوسط درآمد خانوار در کشور با توجه به داده های سرشماری.

بسیاری از ساکنان می گویند که آنها هیچ چاره ای جز به شمع بر روی قطار ها با غریبه ها به طور بالقوه در معرض خود را به ویروس. حتی بدتر, کاهش خدمات در پاسخ به ياوه ridership باعث شده است تا در زمان به شرایط شلوغ ساختن آن غیر ممکن است برای حفظ اجتماعی فاصله که کارشناسان بهداشت عمومی توصیه می کنند.

در سراسر نیویورک نزدیک به 66,500 مردم باید آزمایش مثبت برای coronavirus و 1,218 نفر فوت کرده اند رژیم صهیونیستی است. Andrew M. کومو روز دوشنبه گفت:. اکثر موارد متمرکز در شهر نیویورک که در آن بیش از 36000 نفر تست مثبت است.

نشستن بر روی یک نیمکت در 170th خیابان ایستگاه Encanción کشیده پزشکی ماسک در سراسر چهره او و تضعیف او دست به دستکش. خطر قرار گرفتن در معرض به کروناویروس در مترو است که فقط بخشی از اضطراب نهفته است که آویزان است و مانند یک پس زمینه به زندگی روزمره خود را.

دو نوجوان فرزندان از جان گذشته برای دیدن دوستان خود را اما او تنها اجازه می دهد تا آنها را به ترک خانواده دو خوابه آپارتمان برای یک پیاده روی با عمه خود یک بار در روز.

Encanción را به یک سرایدار در یک مدرسه خصوصی تا او گذاشته شد بعد از مدرسه تعطیل, کاهش خانواده اش درآمد در نیم. آنها به اندازه کافی پس انداز برای پوشش این ماه اجاره, اما هیچ چیز بیشتر. “ماه آینده چگونه خواهد ما را پرداخت ؟ من حتی نمی تواند فکر می کنم در مورد آن,” او گفت:.

Encanción یکی از معدود مسافران در خط او در یک هفته اخیر پس از ridership در سراسر مترو سقوط نزدیک به 90 درصد در مقایسه با همین روز در سال گذشته با توجه به حمل و نقل متروپولیتن اجرا می شود که مترو و اتوبوس.

قرار, متفاوت, قبل از بحران فوران بیش از 5 میلیون نفر فشرده بر روی سیستم هر روز آن را حمل کمتر از 1 میلیون. اما یک بار تجزیه و تحلیل از MTA داده ها نشان می دهد که ridership کاهش در هر یک از چهار بخش خدمت توسط مترو قابل توجهی متفاوت است و تا حد زیادی در امتداد اجتماعی و اقتصادی خطوط.

بیش از دو هفته گذشته شدیدترین ridership کاهش رخ داده در منهتن که در آن متوسط درآمد خانوار است 80.000 دلار — بالاترین از هر شهرستان پنج بخش نیویورک.

مترو ridership در منهتن کاهش یافت و در حدود 75%, در حالی که ridership در برانکس که دارای بالاترین نرخ فقر از هر یک از بخش نیویورک و کمترین متوسط درآمد در $38,000 کاهش یافته است با حدود 55 درصد با توجه به تجزیه و تحلیل داده ها از جمعه صبح رفت و آمد از طریق 20 مارس.

Burnside خیابان و 170th خیابان ایستگاه های خدمت برخی از افراد بیشتر در معرض اقتصادی و بهداشت عمومی را تهدید فراگیر, New York. در مناطق هم مرز با ایستگاه تقریبا نیمی از کودکان در فقر زندگی می کنند 40 درصد از جمعیت متولد خارج از ایالات متحده و 1 در 4 مردم ندارد یک دیپلم دبیرستان.

در 170th خیابان ایستگاه سواران هنوز در امواج می آیند هر روز صبح: مردان تمایل به می رسد برای اولین بار کشیدن به ایستگاه قبل از سپیده دم است. پوشیدن رنگ-هایش شلوار جین و حمل کتک کلاه سخت آنها در هیئت مدیره قطار به سایت های ساخت و ساز.

بعد از آن بسیاری از زنان قطره بر روی پلت فرم بیشتر پرستاران و دستیاران سلامت شده اند که ضروری کارگران است. دیگران آشپز خانه و دایه برای well-to-do, امید به نگه داشتن شغل خود را به عنوان زمانی که ممکن است در یک ریشه در اقتصاد است.

Daeng n. Liriano, 40 بود در 170th خیابان ایستگاه شروع او رفت و آمد به ملکه. مراقبت شخصی دستیار او تا به حال ایمیلی دریافت از کارفرما روز قبل از آموزش او و همکاران او در پررنگ قرمز حروف است که برای آنها در نظر گرفته شد “ضروری است و باید نشان می دهد تا برای کار.

از یک طرف Liriano است سپاسگزار هنوز هم درآمد: او که تا به حال مشغول به کار در یک رستوران کمک به تحویل و شغل های عجیب و غریب در آشپزخانه شده بود اجازه رفتن. اما Liriano نگران 2 1/2 ساعت او خرج می کند و هر روز در ازدحام با غریبه ها در یک محصور مترو ، برای او ساخته شده او کار رفت و آمد بدون دادن آن خیلی فکر کردم.

در حال حاضر او اسکن هر قطب هر صندلی هر فرد به عنوان اگر به دنبال نشانه هایی از نامرئی دشمن. او بیش از حد از آن آگاه او را نگه می دارد دست او مقاومت در برابر اصرار به رفع کاهش یافته رشته مو و یا پاک کردن یک ولگرد مژه از پلک او.

“من نگران هستم واقعا” گفت: Liriano که قادر به پیدا کردن یک ماسک صورت از دست پاچه خریداران خالی محله قفسه های فروشگاه. “هنوز هم وجود دارد بسیاری از مردم در اینجا مردم من نمی دانم من نمی دانم چه اقدامات احتیاطی آنها در نظر گرفتن اگر آنها بیمار هستند. “این خطرناکترین قسمت در نظر گرفتن قطار,” او اضافه شده است.

MTA در تلاش است برای محافظت از آن کاهش ridership: آن مستقر پاک کننده برای ضد عفونی کردن قطار و اتوبوس هر سه روز با همان مواد ضد عفونی کننده مورد استفاده در بیمارستان ها و خانه های سالمندان. اما hobbled توسط تعداد فزاینده ای از کارگران سقوط بیمار و سقوط آزاد در ridership آژانس به قطع خدمات مترو 25٪.

“خدمات محدود شده است توسط تعدادی از خدمه ما در طول این بحران — جای تعجب نیست که غیبت هزار نفر” گفت: سارا فینبرگ موقت رئیس جمهور جدید حمل و نقل شهر نیویورک.

همانطور که از دوشنبه هفت MTA کارگران کشته شده بود از coronavirus در حالی که حداقل یکی دیگر از 333 کارگران تا به حال آزمایش مثبت و 2,700 بودند قرنطینه, مقامات گفت. رئیس MTA, Patrick J. Foye همچنین دارای عفونت است.

خارج از 170th خیابان ایستگاه خیابان ها تقریبا خالی است. اکثر فروشگاه های توقیف فلزی خود دروازه امنیتی کشیده بسته شده است. تنها جاهای باز شد و دو داروخانه ها که در آن خطوط از مشتریان فر کردن درهای جلو.

یک سواری کوتاه در شماره 4 قطار Burnside خیابان ایستگاه. هر روز صبح سواران هنوز هم جریان بر روی آن هوای سیستم عامل است.

سیندی گارسیا, یک مسئول پرونده در یک پناهگاه بی خانمان در منهتن نگه داشته و دست او را جمع عمیق در درون او هست ، او را ضد عفونی رژیم در کار دقیق است: هر قلم یک مشتری لمس هر doorknob او هر صندلی او نشسته بر او دستمال را با Lysol.

زمانی که او در دیدار با یک مشتری آنها نشستن در پایان مقابل از اتاق. اما در قطار, گارسیا هیچ توهم در مورد داشتن این نوع از کنترل است. او می تواند نگه داشتن دستان خود را تحت پوشش او می تواند پوشیدن ماسک, اما این غیر ممکن است برای اقامت توصیه می شود 6 فوت دور از سواران دیگر.

“فقط نگاهی به این ماشین های مترو, آنها هنوز هم شلوغ,” او گفت:.

شماره 4 قطار در میان این خطوط که در آن خدمات کاهش یافته بود یک سیاست است که مقامات بهداشتی هشدار می دهند می تواند منجر به بسته بندی قطار و افزایش خطرات بهداشتی برای کارگران ضروری از جمله مراقبت های بهداشتی کارکنان که نیاز به آنها را سوار.

هنوز برای سواران دیگر امکان ابتلا به کروناویروس بود که دست کم از نگرانی های خود را.

Daouda, Ba, یک مرد 43 ساله مهاجر از سنگال نشسته دست جمع بین زانو های خود را در Burnside خیابان ایستگاه. با زندگی در نزدیکی پناهگاه که در آن او می گوید: بیش از 50 مردان سهم سه حمام است. این ایده از مواد ضد عفونی کننده دستگیره های درب و یا حتی ضد عفونی کننده دست می دهند. فقط گرفتن زمان و در سینک برای شستن دست های خود را به اندازه کافی سخت است.

“من در حال حاضر در گیر شلوغ جعبه در پناهگاه; من می توانم هر چیزی را انجام دهید برای سلامت من” او گفت: نگاه دیگر مردم ایستاده در این نزدیکی هست. “تنها چیزی که من نگران هستم در مورد مسائل اقتصادی.”

Ba گذاشته شد از شغل خود مشغول به کار برای یک گشت و گذار تور اتوبوس شرکت در پایان ماه دسامبر است. رئیس خود را گفت: آنها را استخدام او را تا پایان ماه مارس به, اما در حال حاضر شغل خود را از چشم انداز به عنوان نامشخص بوده است.

در یک روز صبح اخیر یک دوست داشتم به نام با پرداخت: کسی که در حال حرکت بود به بیرون از آپارتمان خود را و نیاز به یک دست. او در حال انتظار برای قطار او را به بروکلین rin-قلع-قلع نور باران ضربه فلزی حفاظ.

“اگر من بمیرم من بمیرم,” او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>