بهترین های موسیقی کلاسیک را برای شما افزایش طول coronavirus بحران

دیوانه بار گریه کردن به موسیقی خوب — نوع می فرستد که روح خود را افزایش و حتی آن را به عنوان کمک می کند تا شما در حفظ و دارند. که اغلب به معنای کلاسیک راک برای برخی از, اما برای من آن را موسیقی کلاسیک دوره است. من با یک نوازنده که, وقتی که او نیست پیشرو او بروکلین ابتدایی مدرسه glee club, معمولا می تواند توان در ما پیانو. من می خواهم به خواب رفتن به باخ fugues و بتهوون سونات, دیدن تصاویر در سر من و شعر برای با شکوه برای تلفن های موبایل که از اتاق نشیمن خود را.

هنگامی که مادر نبود, بازی ایستگاه های رادیویی WQXR شد. من هنوز گوش دادن به آن امروز در همه زمان ها — نه تنها آن را تجاری-اما آن است که حداقل پرمدعا دی جی تا کنون (که شامل کلاسیک-راک آنهایی که). لحن در 105.9 FM به خصوص در صبح و در طول چه استفاده می شود به نام “درایو-زمان” با همیشه خوش بین جف Spurgeon.

یک روز به زودی کارنگی و دیگر سالن را باز درهای خود را دوباره. تا آن زمان باز کردن گوش خود را به برخی از موسیقی فوق العاده که برخی از شما ممکن است تشخیص از فیلم است.

“مشتری” از Gustav Holst را “سیارات”
این 20th-century English آهنگساز تصمیم به دوباره ایجاد سیستم خورشیدی در موسیقی اختصاص هر سیاره یک خلق و خوی خاص. محبوب ترین از دسته ای است که مشتری که به عنوان کامل “مشتری آورنده Jollity,”, راهنمایی شما برای چه آمده: یک گردباد از رشته های پمپاژ از شاخ فرانسوی, یک پاسخ به صور و سقوط سنج. به عنوان سرعت نژادها خواهد شد تا نبض خود را.

“Au fond du temple سنت” از Georges Bizet را “مروارید فیشر”
دو دوستان خوب متوجه آنها درباره همان زن است. اما به جای دوئل در مورد آن, آنها, duet صدای خود mingling sublimely آنها به عنوان تعهد خود را ابدی (افلاطونی) عشق به یکدیگر. پیتر ویر استفاده می شود این در سال 1981 در فیلم “گالیپولی” را به عنوان یک گروه شجاع از سربازان سر به نبرد. برخی از بزرگترین tenors و baritones باید تیمی برای این یکی اما یکی از مورد علاقه های من است این کنسرت عملکرد در یوتیوب موجود توسط جوناس کافمن و اواخر سال Dmitri Hvorostovsky. راه خود را صدای به هم بافتن الهی است.

J. S. Bach را “براندنبورگ” کنسرتو شماره 4
بحث در مورد خود کار برنامه های کاربردی: پدیداری پرکار باخ — 20, کودکان بیش از 1100 آثار موسیقی — نوشت: مجموعه ای از شش کنسرتو برای ارضاء خود را با مارگراف براندنبورگ. نه تنها باخ دریافت نمی فرفره اما مارگراف حتی از او تشکر کنم. در عین حال در اینجا ما نزدیک به 300 سال بعد از آن بازی و با محبت تمام شش به خصوص روحیه شماره 4 با آن warbling (چوبی) دستگاه های ضبط و پاسخگویی ویولون. اگر شما را دیدم فیلم “Cruel Intentions,” “معما” یا “کشتارگاه و پنج” شما شنیده ام بخش هایی از این لذت بخش قطعه.

بتهوون “معنوی” سمفونی (شماره 6)
قبل از آهنگساز خود را از دست داد, شنوایی, او دوست داشت هیچ چیز بیش از striding از طریق جنگل با شنیدن آواز پرندگان و باد سر و صدا از طریق درختان. او به ما می دهد که همه و بیشتر در این قطعه اولین حرکت آغاز می شود که به عنوان آرام به عنوان یک لالایی. این سمفونی Edward G. Robinson شخصیت درگذشت به سال 1973 است dystopic cannibal فانتزی “sap india سبز”. واضح است که او یک مرد از طعم و مزه.

آخر Saint-Saëns’ “ارگان” سمفونی (شماره 3)
ملودی بسیار ساده است و با لحن مهربانی کشاورز آواز می خواند به او گوسفند-گاو خوک در فیلم “کودک.” حالا تصور کنید شنیدن که همین موضوع زد با توانا ارگان احاطه شده و تأکید توسط یک ارکستر. هیجان, صاعقه وار و آرام معابر قشنگ و شیرین آن را برای تلفن های موبایل به عنوان اگر دروازه های بهشت باز شده. آن را یکی از مامان های مورد علاقه سمفونی و یکی که بسته او مراسم یادبود. هر بار که من آن را بشنوند و من از او فکر می کنم و اعتقاد است که موسیقی فوق العاده می توانید هر چیزی بهتر است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>