دیدار با هالیوود طراح است که باعث می شود فیلم در غرفه پاپ

هنگامی که یک پاسپورت, آرم شرکت و یا یک کتاب کودکان به نظر می رسد در یک فیلم — حتی برای یک میلی ثانیه — آن است که کسی کار به وسواس را طراحی و به زندگی است.

گمنام در زمین به کاوش در یک کتاب جدید “جعلی نامه جعلی تلگراف و فرار از زندان نقشه: طراحی گرافیک غرفه برای فیلمسازی” (Phaidon Press) را روز شنبه و نوشته شده توسط آنی اتکینز هالیوود خلاق است.

“بسیاری از آنچه که ما انجام دهید این است که تا حد زیادی نامرئی” Atkins 39 می گوید این پست. “اما . . . فیلم کامل طراحی گرافیک.”

اتکینز از ولز مشغول به کار بود به عنوان یک طراح گرافیک در یک آژانس تبلیغاتی که او ساخته شده حرکت جسورانه به ترک و کسب کارشناسی ارشد خود را در تولید فیلم فکر او می خواهم تبدیل به یک دوربین اپراتور و یا شاید یک فیلمنامه. اما در حالی که او در مدرسه یک طراح تولید برای پی اس سری “The Tudors” بررسی نمونه کارها خود را و در نهایت به ارمغان آورد او بر روی نشان می دهد به عنوان یک طراح گرافیک, ایجاد غرفه مانند نامه ها و کتیبه ها.

در اینجا اتکینز — که کار بعدی فضل صفحه نمایش در وس اندرسون “فرانسه اعزام” (از جولای 24) و استیون اسپیلبرگ “داستان وست ساید” بازسازی (Dec. 18) — نشان می دهد داستان در پشت برخی از خلاقیت خود را.

Annie Atkins has created graphic designs for movies such as “The Grand Budapest Hotel,” “Isle of Dogs” and Wes Anderson's upcoming “The French Dispatch.”
آنی اتکینز ایجاد طرح های گرافیکی برای فیلم هایی مانند “گراند بوداپست هتل” “جزیره سگها” و وس اندرسون آینده “به فرانسه اعزام شود.”حسن نیت ارائه میدهد آنی اتکینز/Phaidon

“گراند هتل بوداپست” (2014)

در اندرسون نامزد جایزه اسکار فیلم, Saoirse Ronan شخصیت با این نسخهها کار در یک نانوایی به نام Mendl را با جعبه است که به اصطلاح “قهرمان غرفه” بدین معنی که می توانید وقت خود را به درخشش در لحظات به یاد ماندنی به جای ترکیب به پس زمینه.

بر اساس فرانسوی, بسته بندی, جعبه رفت و از طریق بسیاری از گزینه های رنگ (از جمله نعناع جعبه با روبان صورتی) قبل از اندرسون تصمیم گرفت معشوق صورتی جعبه با روبان آبی.

متاسفانه اتکینز به طور تصادفی غلط املایی کلمه فرانسوی pâtisserie بر روی جعبه با دو T و آن را گرفتار تا پس از صدها جعبه تولید شده بود. خوشبختانه این خطا می تواند به صورت دیجیتالی ثابت در پس از تولید هر زمان که این جعبه دیده می شد نزدیک است.

“من بسیار خجالت در مورد آن می گوید:” اتکینز.

جعبه شد چنین یاد بخشی از فیلم که کپی ظهور تا برای خرید در eBay. اما به لطف که اشتباه املایی اتکینز همیشه می تواند نقطه اگر یکی بود واقعا استفاده در فیلم است.

“جزیره سگها” (2018)

اندرسون وظیفه اتکینز با ایجاد 18 نقشه ژاپنی الجزایر برای دیوار پشت تریسی واکر (ابراز شده توسط Greta Gerwig) در این stop-motion فیلم انیمیشن.

“ما در زمان واقعی ژاپنی جزیره اشکال ساخته شده و سپس آنها را به چیزی بیشتر تخیلی فرض کنید من می گوید:” اتکینز. “این نوع از tightrope بین رئالیسم و خیالی محل.”

پیچیده نقشه نشان داد همه چیز از خطوط حمل و نقل به کشتی های غرق شده و شامل خوشنویسی از نام ژاپنی ، این نقشه بودند با دقت کشیده شده در اندازه کامل ورق کاغذ و سپس منقبض شده برای این مجموعه به صرف اینچ-توسط-هر اینچ.

“The Boxtrolls” (2014)

در این توقف-حرکت, متحرک, مجموعه فیلم در عصر ویکتوریا ترول (و پسر انسان) فصل جعبه های مقوایی به عنوان لباس. اتکینز طراحی شده آنچه به نظر می رسد در مقابل آن جعبه با مدیر هنری و طراح تولید به راهنما است که هیچ خط راست به کار گرفته شود.

“ما نمی استفاده از یک خط کش در هر نقطه و حروف بود با دست انجام می شود می گوید:” اتکینز. “این فقط به همه چیز واقعا احساس آلی.”

برای مرجع اتکینز نگاه 1800s دارویی بسته بندی اگر چه او می گوید بازیگوش محصول نهایی است که “غیر قابل تشخیص” از آن نقطه شروع است.

Labels created by Atkins for "The Boxtrolls."
برچسب های ایجاد شده توسط اتکینز برای “Boxtrolls.”تکثیر با کسب اجازه از لایکا LLC © 2012 لایکا. تمام حقوق محفوظ است.

“پل جاسوسان” (2015)

در دو صحنه مختلف در اسپیلبرگ جنگ سرد, هیجان انگیز, تام هنکس در یک ماشین قطار به مسافران بخوانید درباره او در روزنامه های مختلف از جمله به طور خلاصه نیویورک پست. اتکینز و co-طراح گرافیک تا به حال آمد تا با آنچه به نظر می رسد در این مقاله از ابتدا.

اتکینز scoffs در فکر استفاده از Lorem Ipsum در متن حفره یا سوراخ برای روزنامه اشاره کرد که او و یا سرپا نگه داشتن استاد در واقع نوشته مقالات خود را با استفاده از دوره زبان و ارجاع کار قدیمی (در حالی که مراقب باشید به نقض کپی رایت).

“این یک مقدار زیادی از کار,” او می گوید. “آن را مانند شما باید به عنوان یک copywriter به عنوان به خوبی.”

“Wonderstruck” (2017)

این بسیار معمول است برای اتکینز به صرف تن از زمان در یک سرپا نگه داشتن تنها برای مخاطبان هرگز به دیدن قطعه در همه. چنین موردی برای این بلیط سینما از Todd Haynes’ فیلم. در این فیلم یک دختر جوان (Millicent Simmonds) نگه می دارد و یک دفترچه از فیلم ستاره مادر (جولین مور) حرفه ای است. نه تنها بلیط قابل مشاهده نیست در صحنه های دفترچه صحنه خود را در سیاه و سفید ساخت این اصیل رنگی سرپا نگه داشتن به نظر می رسد مانند بسیاری از کار برای هیچ چیز.

اما اتکینز می گوید اغلب کار خود را فقط در مورد مخاطب است.

“گاهی اوقات” او می گوید: “طراحی این چیزهای کوچک است که واقعا فقط برای بازیگران به طوری که آنها [در حال] درآورده فقط کمی نزدیک تر به جهان که ما در حال ایجاد.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>