بازاریابان نگه داشتن انگشتان عبور و امید برای IPL افزایش

نوشته شده توسط Nihal Koshie | دهلی نو | به روز شده: 18 ژوئن 2020 11:57:46 pm

Fireworks چند رسانه ای برنامه ریزان به دنبال ندارد فراتر از یک ماه از نظر استراتژی هر کس دوخته امید خود را به این جشنواره از چراغ و نور افکن – لیگ 2020 در حال وقوع در ماه سپتامبر به دوره ماه نوامبر است. (فایل عکس/BCCI)

چند روز عقب, بالا, بازاریابی شرکت کردم یک تماس از یک خودرو عمده نماینده مشتاق به بحث در مورد بسیار با تاخیر راه اندازی خود را SUV جمع و جور است که نمایش بود در ماه فوریه در نمایشگاه خودرو و انتظار می رود به جاده با ماه آوریل است. این مستند تا به حال آنها را مجبور به کنار گذاشتن این برنامه. هر دو موافق در ماه سپتامبر – به-نوامبر رسانه های حمله رعد اسا. آن را بدون ذهن و بسیار خوشحال از آنجا که برای اولین بار در این فصل جشنواره بود و انتظار می رود همزمان با Indian Premier League (IPL) در ارابه موسیقی برای تاسیس برندها و محصولات جدید است.

چند رسانه ای برنامه ریزان به دنبال ندارد فراتر از یک ماه از نظر استراتژی هر کس دوخته امید خود را به این جشنواره از چراغ و نور افکن.

Vinit Karnik سر کسب و کار (, سرگرمی, ورزشی و حوادث زندگی می کنند) گروه M, هم, مذاکرات در مورد نور و تونل.

“با فرض این که ورزش شروع می شود در طول فصل جشن در هند وجود خواهد داشت برخی از مارک های که تازه راه اندازی و وجود خواهد داشت برخی از مارک های که ممکن است مایل به فروش رفته است. همه آنها نیاز به برخی از نوع از بازاریابی پشتیبانی می کند. اگر زنده ورزشی اتفاق می افتد هر زمان که آن را نشانی از آن را به بیانیه ای که زندگی آرامی در حال بازگشت به حالت عادی’,” او می گوید.

اما یک مدیر فروش یکی از شرکت توصیه می کند در برابر قرار دادن همه تخم مرغ ها در یک سبد خرید. “اما تصور کنید اگر IPL اتفاق نمی افتد. این رویایی است که ما به فروش خواهد رفت” اجرایی می گوید.

حتی اگر IPL 2020 رخ تبلیغ می تواند باقی می ماند تنگ شدید.

شاشی سینها, مدیر عامل شرکت IPG Mediabrands است و اعتقاد راسخ در کریکت را Midas touch هنوز باقی مانده است یک رئالیست. لغو رویدادهای ورزشی از جمله دو جانبه کریکت سری هند شد و به بازی در حال حاضر منجر به هزینه های تبلیغاتی فرو بردن.

بخوانید | هند تولید کنندگان محصولات ورزشی ترس مستند به معنی بیش از بازی

“تقاضای مصرف کنندگان-led رکود اقتصادی و کاهش دلار تبلیغات خواهد شد و تاثیر مستقیم با وجود یک جشن فصل لیگ پنجره. حتی اگر IPL اتفاق می افتد در مهر و آبان به دلیل هزینه ورودی به کریکت (IPL یا جهانی T20) بسیار بالا در محیط فعلی چند تبلیغ خواهد بود قادر به پرش بر روی ارابه موسیقی. در سطح جهانی ورزشی است که با دیدن یک درآمد قطره از 35 تا 40 درصد و در هند آن می تواند بالاتر به دلیل بیش از وابستگی به جیرجیرک” سینها می گوید.

رسانههای ممکن است مجبور به مذاکره مجدد نرخ آگهی هنگامی که زنده کریکت برنامه تلویزیونی اگر وجود دارد هیچ “احیای اقتصادی’.

“روزهای اولیه اما بسیار واضح سناریو. در کوتاه مدت قیمت عقلانی است که بر روی کارت بسته به اینکه چگونه محیط زیست تابه در 90 روز بعدی برای کسب و کار و بهداشت در هند. به عنوان مثال IPL است که دیده می شود 15-20 درصد افزایش قیمت در هر سال در تلویزیون از جمله معاملات امضا برای سال 2020 را ببینید recalibration اگر احیای اقتصادی است که آهسته و خاموش” سینها می افزاید.

Karnik بیش از حد محافظت می کند و دست بالا گرفتن IPL ظرفیت به تاثیر نرخ تبلیغات. “این سخت است برای انجام هر گونه پیش بینی صحبت کردن با کسی در این صنعت است. چرا فقط کانال های ورزشی, هیچ کس تا به یک دید فراتر از دو تا سه هفته یا یک ماه. این است که کاملا بی سابقه وضعیت” Karnik می گوید.

اما او آویزان به لیگ امیدواریم.

“BCCI به حالت تعلیق در لیگ و نه لغو آن عنوان نشده است. اما این بستگی به محیطی که در آن نقطه در زمان. پس از آن ما خواهد شد در یک موقعیت بهتر برای ارزیابی وضعیت و ببینید که آیا وجود خواهد داشت یک ضربه یا هیچ تاثیر” او می افزاید.

جریان ضد چین تمایلات همچنین می توانید صحبت در چرخ از رسانه ها برنامه ریزان به عنوان خودرو و مارک های تلفن همراه است که از کشور همراه با ورزش لیگ از جمله لیگ. “یکی دیگر از پتانسیل چالش و خطر خواهد بود در صورت هند بسته شدن درب با چین” سینها می گوید.

Unlockdown=احیای ؟

این unlockdown اما منجر به شرکت های بهره در ورزشکاران است. هر چند بازی های المپیک شده اند به تعویق افتاد برای سال آینده هند توکیو محدود ورزشکاران در حال انتظار برای تایید برندها در جشنواره های آینده فصل.

پس از شروع این ماه IOS ورزش و سرگرمی است که وظیفه حمایت تخفیف برای هند المپیک ارتباط است شروع به گرفتن تماس دوباره. “خوشبختانه ما شاهد سوالات در حال حاضر در آخرین هفت یا هشت روز. شرکت در حال حاضر آماده سازی خود برای مبارزات انتخاباتی و به دنبال دیوالی زمان به پول نقد. ما در حال گرفتن درخواست برای تایید به عنوان” مدیر عامل IOS Neerav تومار می گوید.

Tuhin Mishra از پایه سرمایه گذاری که به ترویج بدمینتون ستاره PV Sindhu و Kidambi Srikanth در میان بسیاری دیگر می گوید: چه چیزی تغییر کرده است در حال تاریخ مبارزات اما شرکت نکرده قطع روابط با ورزش. علامت های تجاری است که با هدف قرار دادن بازی های المپیک 2020 شد برای شروع بازاریابی در ماه مارس در حال حاضر آنها را حرکت به ماه دسامبر است.

“ارتباط همچنان ادامه دارد. وجود دارد برخی از مارک های که تا به حال کوتاه مدت مبارزات و کسانی که مبارزات کردم منتقل شده است. آن دلگرم کننده چرا که هر کس می داند این وضعیت بی سابقه است. بله, آن ممکن است از خط خارج خاصی برنامه همانطور که از در حال حاضر, اما این موقتی است. آن است که اعتماد به نفس گرفته تا ضرب و شتم,” مدیر عامل پایه سرمایه گذاری می افزاید.

علاوه بر Mishra می گوید: ورزشکاران نیز درک اجبار از شرکت ها در این زمان همه گیر رانده رکود اقتصادی. “می تواند وجود داشته باشد تاخیر در پرداخت و یا تغییر در مبارزات. من می دهید به نمایندگی از ورزشکاران ما نشان دهنده است که هر کس آنها را درک می کند” او می گوید.

بخوانید | با رویدادهای بازاریابی در انتظار ورزشکاران آنلاین به دریافت پیام در سراسر

کسانی که با بازاریابی ورزشکاران نگاه به جلو به بازگشت از زندگی ورزشی حتی در سالن خالی. “آیا وجود دارد 30,000 در ورزشگاه یا نه مارک نه واقعا در تلاش برای تهیه کردن به همه آنها. آن است که در درجه اول برای مخاطبان تلویزیون است. پست-مستند مردم را درک قدرت ورزش و شیوه زندگی سالم حتی بیشتر” Mishra بریم.

رسانه ها برنامه ریزان و تبلیغ نقطه به شاخه های سبز. آنها بحث در مورد هیوندای یک نام تجاری در ارتباط با جام جهانی کریکت در گذشته است. آنها راه اندازی Creta یک SUV قبل از این مستند. ممکن است شاهد یک فروش 3,212 واحد است. اعداد هنوز راه را از اوج فروش ماهانه اما به بازار برخی از امید است.

Karnik اشاره می کند که با وجود این مستند وجود دارد مقدار زیادی از فعالیت های اقتصادی در بخش هایی مانند بهداشت و درمان FMCG و e-learning دسته. “تجارت الکترونیک آغاز کرده است و تبلیغات در حال حاضر. خودرو گوشی های تلفن همراه را آغاز تبلیغات به آرامی. بنابراین بخش های جدیدتر می آیند. ما شاهد وعده برخی از مکالمات برای مبارزات انتخاباتی در ماه جولای” Karnik می افزاید.

وجود دارد درس را یاد گرفتیم. “آن زمان من یک هفته به تحقق بخشیدن به آنچه که در واقع ضربه زدن به ما. پس از آمدن به شرایط با آن غلبه بر آن, دوباره به دنبال در طرح کسب و کار. شده است خسته کننده سفر ذهنی جسمی. ما تا به حال به دوباره اختراع راه اندازی مجدد و replan شخصی و حرفه ای ما جهان” نتیجه گیری Karnik.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار ورزشی, دانلود, Indian Express نرم افزار.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>