کایلی Jenner را ‘Stormi’ trademarking ولگردی و قانونی شکنی خنثی توسط شرکت پوشاک

دیرنه علامت تجاری معتاد Kylie Jenner — که حتی به ثبت علامت تجاری عبارت “ظهور و درخشش” پس از یک ویدئو از او caterwauling آن در بچه باعث بهم زدن آنلاین — در نهایت ممکن است خنثی در تلاش برای سهام یک ادعای قانونی به کل زبان انگلیسی است.

به عنوان هر مسئول و مادر را Jenner اعمال می شود به حرکت شبیه چمچه زنی تا یک دسته از علائم تجاری مربوط به 2 سال را به نام, Stormi, از جمله Stormi جهان (شاید برای حفاظت از نوزاد اجتناب ناپذیر theme-پارک امپراتوری). اما یک نیواورلئان لباس شرکت lawyered تا برای جلوگیری از Jenner از گرفتن آن است.

کسب و کار حرکت می کند مشاوره — کدام مارک “Stormi Couture” حدود یک ماه پس از نوزاد متولد شده در سال 2018 — ثبت یک مخالف به Jenner کاربرد این ادعا که آن را به احتمال زیاد به اشتباه خود مشتریان و چون آنها شکی نیست که Jenner در واقع در نظر دارد به استفاده از آن به هر حال — و یا به عنوان آنها را از آن او است “هیچ واجد شرایط به قصد استفاده از علامت در تجارت برای شناسایی کالاها یا خدمات است.”

این اولین بار نیست که شرکت انجام داده است و نبرد بیش از یک علامت تجاری-مبارک مشهور و نام کودک. DJ Khaled شکایت کرد و آن را در سال 2018 این ادعا که آن فروش لباس با استفاده از پسرش Asahd نام.

در ضمن Jenner برای ثبت علائم تجاری در “کایلی بدن” و “کایلی بدن توسط Kylie Jenner” در روز ولنتاین. او در حال حاضر صاحب علامت تجاری بر روی “Kybow,” “Kyliner,” “زرق و برق چشم” “کایلی نوزاد” “لب کیت” “کایلی موزه” “کایلی کن” و بیشتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>