جنیفر لوپز نیست و دور دادن پول خود را در Quibi آمار ‘تشکر از یک میلیون’

جنیفر لوپز جدید Quibi نمایش “تشکر از یک میلیون” ممکن است این پلت فرم را بزرگترین ضربه تا کنون — اما افراد نیست در واقع دادن خود را به صورت نقدی به مردم مستحق.

در هر قسمت با شروع لوپز, افراد مشهور انتخاب یک فرد با نفوذ خود را از اوایل زندگی و جوایز آنها 100.000 دلار — با درک این نکته است که انتخاب فرد خواهد شد و سپس با تصویب $50,000 به کسی مشابه را در زندگی خود. سپس آن را تبدیل به یک زنجیره ای از حسن نیت و مهربانی.

هفت قسمت در حال حاضر در دسترس برای جریان زیر Quibi راه اندازی این هفته است. پس از J. Lo مراسم تحلیف قسمت دیگر از ویژگی های کوین هارت, نیک جوناس, کریستن بل, آرون راجرز, یارا شهیدی و تریسی مورگان.

این نام های بزرگ نیست به صرف پول خود را, ما در حال قابل اعتماد. به جای Quibi — تاسیس توسط Jeffrey Katzenberg — و “تشکر از یک میلیون” تیم تولید هستند ponying تا پول نقد.

در قسمت لوپز پاداش یک فن که در تلاش برای جمع آوری یک دختر مبتلا به فلج مغزی و هارت پاداش بیمارستان کادر پزشکی است که به معنای واقعی کلمه زندگی او را نجات داد بعد از یک تصادف رانندگی در کالیفرنیا در سال گذشته است. راجرز هدیه زندگی سابق خود مربی و شهیدی اهدا به خیریه بنیاد ایجاد شده توسط پدر و مادر او اواخر, دوست, بازیگر, Cameron Boyce.

این سری ایجاد شد و تولید شده توسط B17 سرگرمی led توسط Rhett Bachner و Brien Meagher.

یک توییت لوپز که شامل نشان می دهد, تریلر, تولید 77,849 پاسخ و بیشتر ویروسی صدای جیر جیر در میان تمام Quibi برنامه های.

“به نظر می رسد موفقیت Quibi در مراحل اولیه ممکن است بستگی دارد چگونه به خوبی آنها قادر به هدف قرار دادن طرفداران این هنرمندان در توسعه تلاش های” ListenFirst افسر ارشد بازاریابی تریسی دیوید گفت: تنوع. “علاوه بر این با توجه به وضعیت فعلی جهان که” تشکر از یک میلیون ” است Quibi نشان می دهد ایجاد علاقه در رسانه های اجتماعی نشان می دهد که چگونه ارزش محتوا در مورد انجام اعمال خوب در حال حاضر است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>