فرانسه: 64 سال به طور تصادفی به خارج از هواپيمايی جت در 1,300 ft

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در: آوریل 14, 2020 5:28:46 pm

گزارش شده است که g-force از take-off ساخته شده و او را “شناور” کردن صندلی خود باعث او را به ایستادن و اشتباه گرفتن جهشی رسیدگی به خود ثابت است.

64-سال-غیر نظامی کار برای داسو حمل و نقل هوایی در فرانسه به طور تصادفی خارج شده خود را به خارج از هواپیما در حالی که گشت زنی در 500 kmph در طول یک پرواز بود که به معنای هدیه ای از همکاران خود را در یک حادثه هوایی گزارش منتشر شده در آوریل 6 نشان داده است.

محققان گفته نگهبان که فرانسوی بود و به سختی ابراز مایل به لذت بردن از سوار شدن در یک جت جنگنده بود و هیچ قبلی هوانوردی نظامی تجربه.

این قلب مرد بود مسابقه در بین 120 و 145 ضربان در هر دقیقه قبل از take-off و تحقیقات آشکار یک سری از اشتباهات در این منجر به این حادثه از جمله نادیده گرفته هشدارهای پزشکی که مسافر نباید تحت به 3.7 g از نیروی تولید شده توسط take-off و سست صندلی تسمه.

گزارش شده است که g-force از take-off ساخته شده و او را “شناور” کردن صندلی خود باعث او را به ایستادن و اشتباه گرفتن جهشی رسیدگی به خود ثابت است.

این حادثه گزارش آمده است که این مرد خارج شده خود را هنگامی که دو نفره داسو هواپيمايی B جت رز به ارتفاع حدود 1 ، 300 فوت (400 متر) در ثانیه بعد از سن دیزیه هوایی در شمال شرقی فرانسه در ماه مارس سال گذشته است.

این است که بیشتر گزارش شده است که چتر نجات خود را کردم مستقر موفقیت و او نسبتا ‘فرود نرم’ در نزدیکی میدان اجتناب از آسیب جدی قبل از انتقال به بیمارستان.

پس از افتضاح خلبان مانع خود را از بودن به صورت خودکار همراه با مرد و قادر به فرود هواپیما بر روی باند فرودگاه با وجود از دست دادن کابین خلبان سایبان در طول اتفاقی جهشی دیگر ،

(با ورودی از نگهبان)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>