صنعت سرگرمی را به $160B آمار از coronavirus تحلیلگر می گوید

جهانی صنعت سرگرمی را 160 میلیارد دلار آمار بیش از پنج سال آینده به عنوان آن را به آرامی از بهبود از بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به یک گزارش جدید.

شیوع این بیماری در حال حاضر whacked استودیوهای هالیوود که مجبور شده اند به تاخیر انتشار از بالا پرفروش franchises و تعلیق تولیدات تابستان فیلم های پرفروش زیر پناهگاه در محل سفارشات آمپر تجزیه و تحلیل تحقیقات مدیر مرد Bisson گفت: پنج شنبه.

تصاویر جهانی عقب رانده انتشار “Fast & Furious 9” — آخرین قسط از آن اتومبیل-تعقیب و گریز حق رای دادن بازیگران Vin Diesel — از ماه آینده به مارس سال 2021 به عنوان مارول تاخیر والاتر از “بیوه سیاه” از 1 تا نوامبر. 6. ضمن اینکه تولید متوقف شده است برای طرفداران مانند “ماموریت: غیر ممکن است 7” Paramount Pictures “بتمن” توسط برادران وارنر و “جهان ژوراسیک 3” جهانی عکس.

“کسانی که در تصمیم گیری کمک خواهد کرد به جهانی بخش های سرگرمی از دست دادن 160 میلیارد دلار رشد” بیش از پنج سال آینده با توجه به Bisson که اشاره کرد که بخش عمده ای از تلفات رخ خواهد داد از طریق 2021.

“تئاتر خواهد بود سخت ترین ضربه به از دست دادن $24.4 میلیارد دلار در طول پنج سال آینده” گفت: با استناد به تاثیر بر بسته شدن سینماها و “دراز مدت اثرات” از فیلم رقابت برای سال آینده انتشار پنجره.

رقابت می تواند منجر به بیشتر از “رکود در تولید فیلم است که اثرات محتوای کسب و توزیع بیشتر پایین خط,” او گفت:.

در سمت تلنگر, streaming “خواهد بود که برنده بزرگ” گفت: Bisson گزارش که ذکر خدمات مانند Netflix و آمازون نخست تصویری, NBC را طاووس دیزنی+ و HBO Max, که خواهد شد راه اندازی در مه 27.

خود شرکت آخرین پیش بینی ها نشان می دهد جریان به دست آورید 12 درصد بیشتر از رشد درآمد در طول دوره پنج ساله به عنوان جهانی مستندات منجر به “موج عظیمی را در جریان مصرف و اشتراک جدید است.”

مستندات در سراسر جهان منجر به “موج عظیمی را در جریان مصرف و اشتراک جدید با بهره گیری اشتراک ویدئو در تقاضا پخش ویدئو بر روی تقاضا و گرفتن خدمات” Bisson گفت.

در ضمن این تحلیلگر پیش بینی ادامه رکود در صنعت سرگرمی تبلیغات درآمد که صدمه دیده خواهد شد و پخش و تلویزیون کابلی.

این شرکت تخمین زده است که بازار تبلیغات در سراسر تلویزیون و آنلاین خواهد از دست دادن نزدیک به 40 میلیارد دلار رشد درآمد در سال 2020 و $43 میلیارد دلار در سال 2021. بهبود آغاز خواهد شد در سال 2022 اما آمده در زیر این شرکت قبلا پیش بینی سطوح برای کل دوره است.

“تبلیغات در سخت ترین ضربه هر دو کوتاه مدت و به طور کلی اما حفاری را به سرگرمی بخش نشان می دهد که مناطق مانند تئاتر در حال ضربه زدن به همان نسبت سخت تر” Bisson ارائه شده است. “به هم پیوسته طبیعت سرگرمی زنجیره ارزش به این معنی است که تعداد زیادی از اثرات در مناطق دیگر از زنجیره ارزش…که برخی از آنها را نمی توان به طور کامل احساس می شود برای چندین سال به آمده است.”

تلویزیون پرداخت شد که از دست دادن مشترکان به عنوان مشتریان تصمیم گرفتند به جریان محتوا قبل از همه گیر در میان نبود از زندگی ورزشی خود ادامه خواهد داد به “از دست دادن مقدار قابل توجهی” او گفت:.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>