بوئینگ حاضر به همکاری با تحقیق مرگبار 2009 سقوط

توسط: نیویورک تایمز | منتشر شده در تاریخ: 7 فوریه سال 2020 8:54:46 am

Boeing, Boeing crash, Boeing plane crash, Boeing 737 Max crash, Boeing 2009 crash, Boeing planes تجاری جت هواپیما های ساخته شده توسط شرکت بوئینگ در فرودگاه شهری در رنتون, بشویید., 11 آوریل 2019. یک مطالعه توسط یک حمل و نقل هوایی ایمنی متخصص — سفارش هلندی ایمنی مدیره — که لعنتی بوئینگ پس از 737 سقوط کرد در نزدیکی شهر آمستردام در سال 2009 بود که هرگز ساخته شده است. (اموزش Fremson/نیویورک تایمز)

نوشته شده توسط Chris Hamby و کلر موسی

بوئینگ و ایالات متحده ایمنی مقامات حاضر به همکاری در روز پنج شنبه با پرس و جو جدید توسط هلندی قانونگذاران به یک تصادف مرگبار در نزدیکی شهر آمستردام در سال 2009 بود که تشابه قابل توجه با دو مطلب اخیر حوادث مربوط به سازنده 737 Max.

اعضای پارلمان هلند می خواستم به سوال بوئینگ, مدیر اجرایی, دیوید, Calhoun در مورد این شرکت ممکن است نفوذ بیش اصلی هلندی بررسی این تصادف که به کشته شدن نه نفر در خطوط هوایی ترکیه پرواز. ملی ایمنی حمل و نقل نیز حاضر قانونگذاران’ درخواست خود را به شرکت.

قانونگذاران آغاز این بررسی در پی نیویورک تایمز بررسی شواهد از سال 2009 سقوط است که در بر داشت که هلندی ایمنی مقامات یا حذف و یا کاهش برخی از انتقادات از بوئینگ در گزارش حوادث پس از پوش بک از یک تیم آمریکایی که شامل تولید کننده و مقامات از NTSB و اداره هوانوردی فدرال.

مقامات هلندی نیز کاهش یافته است به انتشار یک متخصص مطالعه که لعنتی بوئینگ برای “طراحی کاستی” و دیگر اشتباه. بررسی آژانس هلندی ایمنی مدیره گفته بود مطالعه محرمانه اما بعد از آن نوشته شده آنلاین پس از زمان دقیق یافته های آن است.

بوئینگ و NTSB کاهش یافته است به نظر در روز پنج شنبه. در نامه ای به هلندی مجلس نمایندگان این NTSB گفت: “باید وجود داشته باشد اعتماد به نفس در یکپارچگی” از آن مشارکت در تحقیقات اولیه از سال 2009 سقوط اصرار دارد که کار آن بود که همیشه “مستقل و شفاف و عاری از تعصب.”

در یک نامه جداگانه بوئینگ است معاون اجرایی رئیس جمهور برای دولت عملیات تیموتی Keating گفت: تیم آمریکایی در سال 2009 باعث شده بودند توسط NTSB و بوئینگ به دنبال آن منجر شود.

Jan Paternotte هلندی مجلس ابراز نا امیدی در بوئینگ امتناع از شرکت در جلسه روز پنج شنبه و تشبیه تصمیم به شرکت اشتباه پس از سقوط اخیر از 737 Max که به کشته شدن 346 مردم سقوط بوئینگ به بزرگترین بحران در تاریخ خود را تکان داد و بین المللی اعتماد تولید کننده و ایالات متحده خود را تنظیم.

“این شرکت تا حد زیادی به پاسخ گفت:” Paternotte عضو کمیته پارلمانی برگزار شد که این جلسه. “این تنها آخرین نمونه از بوئینگ در تلاش برای خود داور.”

Paternotte اشاره کرد که دولت های اروپایی نیاز به تایید رفع مکس که مبتنی شده برای نزدیک به یک سال قبل از آن می تواند بازگشت به خدمات. “پاسخ دادن به سوالات نیست کمک نمی کند ما برای تقویت اعتماد به نفس ما در شرکت” او گفت:.

هلندی ایمنی مدیره گزارش صادر شده در سال 2010 شامل برخی از انتقادات از بوئینگ اما تمرکز بیشتر از سرزنش در خطاها توسط خلبانان بود که متوجه نشد که یک سیستم خودکار بود برش هواپیما را با سرعت خطرناکی پایین درست قبل از فرود. محققان مشخص شد که خطاب سنسور باعث شده بود غلط کامپیوتر فرمان.

اما قبلا منتشر نشده مطالعه راه اندازی شده توسط هیئت مدیره و انجام شده توسط یک حمل و نقل هوایی ایمنی متخصص متهم بوئینگ با تاکید بر خلبانان’ اشتباهات برای منحرف کردن توجه از این شرکت طراحی اشتباه.

در جلسه Jeroen Dijsselbloem که منجر هلندی هیئت مدیره ایمنی اذعان کرد که وجود دارد می تواند به شفافیت بیشتر در اطراف منبع اطلاعات در آن تحقیقات اما گفت که هیئت مدیره تا به حال با این وجود عمل به طور مستقل و بوئینگ بود نه فرار از سرزنش است. شد بوئینگ عمدا در امان? “این تنها مورد نیست,” او گفت:.

یک رئیس سابق Pieter van Vollenhoven که رهبری هیئت مدیره در زمان تحقیقات در دفاع از خود تاکید بر خطاهای خلبان باعث سقوط. “خلبانان می تواند آن را مانع,” او گفت:.

برخی از مشکلات برجسته در مطالعه انجام شده توسط متخصص, Sidney, Dekker, در حال حاضر استاد دانشگاه در استرالیا و هلند را آنجا مطرح در یافته های محققان در بررسی های اخیر حداکثر سقوط.

در هر دو حداکثر حوادث و 2009 تصادف که درگیر یک 737 NG, بوئینگ تصمیم گیری های طراحی اجازه یک خطاب سنسور به ماشه یک کامپیوتر قدرتمند فرمان حتی اگر این هواپیما مجهز به دو سنسور. برای هر دو مدل این شرکت تا به حال مشخص است که اگر یک سنسور شکست خورده خلبانان را تشخیص مشکل و بازیابی هواپیما. اما بوئینگ ارائه نکردند خلبانان با اطلاعات کلیدی است که می تواند کمک به آنها را به مقابله با اتوماسیون خطا.

پس از سال 2009 سقوط, تنظیم کننده های مورد نیاز شرکت های هواپیمایی برای نصب یک نرم افزار به روز رسانی برای NG است که اجازه مقایسه داده ها از دو موجود سنسور — همان ثابت است که بوئینگ در حال حاضر پیشنهادی برای حداکثر. با NG بوئینگ در حال توسعه یک به روز رسانی نرم افزار قبل از 2009 تصادف بوده است و سازگار با تمام مدل های موجود از جمله جت که به سقوط نزدیک آمستردام.

جو Sedor این NTSB رسمی که رهبری این تیم آمریکایی که در شرکت هلندی پرس و جو از یک دهه پیش به عنوان به خوبی به عنوان نمایندگان بوئینگ و FAA هشدار داد در ماه گذشته در برابر مقایسه تصادفات اشاره کرد که آنها درگیر سیستم های مختلف در صفحات مختلف. اما یک مقام ارشد FAA رسمی بود که مجاز به صحبت علنی گفت: این بار که مطالعه برجسته مسائل مهم که تا به حال دریافت کافی توجه عمومی است.

در گزارش نهایی خود را در سال 2009 سقوط هلندی هیئت مدیره حذف و یا نرم برخی از اظهارات پس از تیم های مطرح شده اعتراض و نوشت که خلبانان اشتباه شده بود “به درستی تاکید کرد.”

حمل و نقل هوایی ایمنی کارشناسان که بررسی هیئت مدیره گزارش نهایی و Dekker مطالعه گفت: این بار که ناقص پخش از نتیجه گیری از این در اوایل سقوط به مبلغ یک فرصت از دست رفته.

قبل از سقوط “باید همه از خواب بیدار شده تا” به گفته دیوید وودز ایالتی اوهایو استاد که توصیه شده است FAA. به جای “این موضوع را دفن کردم.”

قانونگذاران را مورد بحث خود را پرس و جو دوباره در هفته آینده Paternotte گفت: پس از شنیدن. در عین حال او گفت: آنها را با فشار هلندی هیئت مدیره برای اسناد که می تواند نور را در مورد اینکه آیا بوئینگ تحت بررسی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>