70 درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند به تماشای فیلم جدید در خانه: مطالعه

برای هفته ها در حال حاضر به عنوان COVID-19 محدودیت در سراسر کشور شروع به سهولت (یا در برخی موارد حتی در جایی که آنها نمی), ملی و محلی در رسانه های خبری باید بی وقفه گزارش ظاهری تورنت از مردم جریان به فضاهای عمومی. پوشش نقاط به یک حس مشترک درک: گذراندن دو ماه پناه در محل با کمی به هیچ تماس انسان تولید کرده است مسحور کننده نیاز مردم به جمع آوری با هم در خارج از خانه های خود.

با توجه به منحصر به فرد مطالعه جدید که پوشش رسانه ای belies یک حقیقت عمیق تر: اضطراب بیش از بهداشت و ایمنی در فضاهای عمومی هنوز هم تا حد زیادی بیشتر تمایل به ترک خانه و اختلاف تنها بدست بزرگتر به عنوان همه گیر است آشکار. نتایج حاصل از یک نظرسنجی از حدود 1000 نفر در اواسط ماه مه ورزشی و حوادث تجزیه و تحلیل عملکرد شرکت تحقیقات در همکاری با دایره کامل تحقیقات Co. — نقطه به نقطه چقدر تند صعود صنعت سرگرمی است و در مقابل آن به پیروزی درک عمومی که آن را امن برای حضور و صرف پول در رویدادهای عمومی دوباره.

این پاسخ به این سوال که آیا از پاسخ دهندگان ترجیح می بینید برای اولین بار اجرا ویژگی به عنوان یک دیجیتال اجاره در خانه و یا در یک فیلم و تئاتر و اگر هر دو در دسترس بودند امروز: عظیم 70 درصد می گویند آنها بیشتر احتمال دارد به سازمان دیده بان خود را از نیمکت در حالی که فقط 13 درصد می گویند آنها بیشتر احتمال دارد به تماشای در یک سینمای محلی (با 17 درصد مطمئن نیستم).



“فقط به عنوان کشور شروع به باز کردن شده است وجود دارد یک نوسان به سمت افزایش احتیاط با اکثریت آمریکایی ها به وضوح گفت: ‘هنوز’ وقتی که می آید به حضور در رویدادهای بزرگ عمومی, می گوید:” Jed پیرسال رئیس جمهور از عملکرد پژوهش است.

بالا-خط یافته — به خصوص در مقایسه با عملکرد مشابه مطالعه پژوهش های انجام شده در اواسط ماه مارس — به همان اندازه استارک. حتی پس از CDC و دولت های محلی می گویند آن را بی خطر به انجام این کار 52 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که آنها را به حضور کمتر رویدادهای بزرگ عمومی, از 44 درصد در ماه مارس تنها چند روز پس از CDC اعلام کرد COVID-19 شیوع جهانی یک بیماری همه گیر. حتی بیشتر قابل توجه: این ماه 60 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که این ایده از حضور در یک رویداد عمومی “را بترساند و من برای یک مدت زمان طولانی” از 47 درصد در ماه مارس است.

در سراسر فقط در مورد هر عمده در بخش صنعت, پاسخ دهندگان به رشد بیشتر ترس در مورد پله به فضاهای عمومی: 39 درصد می گویند که آنها را با حضور عمده داخل سالن کنسرت کمتر از 33 درصد در ماه مارس; 36 درصد می گویند آنها حضور در پارک کمتر از 26 درصد و 33 درصد می گویند آنها حضور در تئاتر و هنرهای نمایشی سالن کمتر از 29 درصد است.

برای برادوی محصولات یک خط جدید از پرس و جو در مارس مطالعه اخبار به ویژه نگران کننده است: 51 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که آن را چند ماه قبل از آنها برای حضور در برادوی نشان می دهد در نیویورک حتی پس از آن را امن تلقی و 16 درصد می گویند که آنها ممکن است هرگز دوباره.



اخبار سینما است که به ندرت هر گونه بهتر: 37 ٪ از پاسخ دهندگان می گویند که آنها برنامه ریزی برای حضور در کمتر از 28 درصد در ماه مارس و 10 درصد می گویند که آنها ممکن است هرگز دوباره از 6 درصد است.

اما برای کسانی که با توجه به بازگشت به سینما چه ممکن است در قرعه کشی آنها وجود دارد به نظر می رسد به تغییر. وقتی پرسیده شد که فیلم در ژانرهای به احتمال زیاد آنها را به خرید یک بلیط فیلم, 43 درصد از پاسخ دهندگان تا کنون بالاترین درصد می گویند کمدی — نزدیک 180 در احساسات عمومی پس از سال ها از مرگ دفتر جعبه را برمی گرداند با صفحه نمایش بزرگ کمدی. بعدی محبوب ترین ژانر درام با 35 ٪ از پاسخ دهندگان — نیز همه از بین رفته از تئاتر. در ضمن این نوع است که تحت سلطه دهه گذشته ابرقهرمان فیلم اکشن سوم با 33 درصد از پاسخ دهندگان انتخاب آن — تعداد شگفت انگیز با توجه به گسترده مخاطبان کتاب های کمیک و فیلم به طور کلی نیاز به جبران. و وحشت قابل اعتماد و ارزان جعبه دفتر قرعه کشی برای سال های جلب علاقه از تنها 19 درصد از پاسخ دهندگان.

البته این پاسخ داده شد به صورت انتزاعی ژانرها و نه خاص عناوین, اما آنها نشان می دهد که پس از دو دهه تحت سلطه عینک و فرار از واقعیات هزینه های بسیار متمرکز با افراد دیگر می تواند منجر عمومی سلیقه و نزدیک به انسان-کوچک سرایی.



به مراتب بیشتر و روشن است که چه خواهد شد بیشتر متقاعد کردن مخاطبان به بازگشت به هر مکان برگزاری: پاکیزگی و اجتماعی فاصله. از ماه مارس در حال حاضر قوی احساسات مورد نیاز برای تمیز کردن و بررسی مواد غذایی مناطق خدمات و دستشویی تنها رشد از 64% 74% 66% 73% بود. و با وجود برخی از شواهد که ماسک مورد نیاز منفور فقط 16 درصد می گویند اجباری پوشش صورت در رویدادهای زندگی می کنند را کاهش احتمال خود را از حضور به عنوان مخالف به 61% که می گویند این امر آن را افزایش دهد.

تعداد افراد مجاز به شرکت در حوادث نیز یک عامل کلیدی با گسترده اکثریت ابراز راحتی تنها با 60 درصد ظرفیت هر محل عمومی مورد بررسی.

حتی با کسانی که اقدامات احتیاطی افرادی که تصمیم به حضور در مکانهای عمومی هستند به احتمال زیاد به انجام تنها که: فقط 47 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که آنها راحت با خرید غذا و نوشیدنی از مخفف امتیاز و 46 درصد می گویند که آنها را با استفاده از محل دستشویی. (همانطور که برای ملاقات و خوش آمد می گوید آن را فراموش کرده ام: فقط 19 درصد می گویند که آنها می خواهم شرکت و 16 درصد می گویند آنها خط تا برای تولدش نمایید.)

“سازمان دهندگان این رویداد باید توجه کنید می گوید:” پیرسال. “طرفداران از تمام انواع از رویدادهای قابل توجهی می تواند شناسایی نقاط عطف و جدید احتیاطی که آنها را به عقب. به سادگی باز کردن درب کافی نخواهد بود.”

برخی دیگر از یافته های قابل توجه از عملکرد پژوهش و مطالعه نیست, مربوط به مصرف کنندگان احساسات در مورد مکانهای عمومی:

آنلاین قیمت: پرسید: چقدر یک “معقول” قیمت خواهد بود به جریان با کیفیت بالا محصولات خود را در خانه مصرف کنندگان را تعجب آور طیف وسیعی از پاسخ.

برای اجرای فیلم, محبوب ترین قیمت است که به راحتی 10 دلار با 47 درصد پاسخ دهندگان; 20 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که آنها می خواهم پرداخت 20 دلار و 19 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که آنها می خواهم اگر تنها به تماشای فیلم رایگان بود (هر چند برخی از پاسخ دهندگان می تواند به معنای یک اشتراک خدمات جریان). فقط 6 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که آنها می خواهم پرداخت 30 دلار; 3 درصد می گویند آنها می پرداخت $40; و 1 درصد می گویند آنها می پرداخت $50, $60 و (تا حدودی بدون توضیح) $80.

برای زنده موسیقی, تولید, محبوب ترین, قیمت, بود, متاسفانه, رایگان با 26 درصد از پاسخ دهندگان گفت که می خواهم دیده بان اگر آنها می تواند هیچ چیز پرداخت. یکی دیگر از 25 درصد می گویند آنها می پرداخت $10; 20 درصد می گویند که آنها می خواهم پرداخت 20 دلار; 11 درصد می گویند آنها می پرداخت 30 دلار; 5% می گویند که آنها می خواهم به پرداخت $40; 5% می گویند که آنها می خواهم به پرداخت $50; 2 درصد می گویند آنها می پرداخت $60 یا 70 دلار و 1 درصد می گویند آنها می پرداخت از 80 دلار به بیش از $100. (زنده بازی تا به حال مشابه قیمت گذاری گسترش با 10 دلار قیمت کمی بیشتر محبوب ترین ها،)

و برای یک کنسرت زنده توسط یک هنرمند بزرگ 21 ٪ از پاسخ دهندگان می گویند که آنها می خواهم تنها به تماشای آن رایگان است. یکی دیگر از 21 درصد می گویند که آنها می خواهم به پرداخت $10; 20 درصد می گویند که آنها می خواهم پرداخت 20 دلار; 11 درصد می گویند آنها می پرداخت 30 دلار; 8 درصد می گویند آنها می پرداخت $40; 9 درصد می گویند آنها می پرداخت $50; و در هر نقطه بین 1% و 2% می گویند که آنها می خواهم از پرداخت 60 دلار به بیش از $100.

موسیقی: صحبت از موسیقی زنده و کنسرت های لغو و یا تعویق در سراسر کشور, محبوب ترین خروجی برای پخش زنده موسیقی تقریبا به راحتی یوتیوب: 57 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که آنها با استفاده از پلت فرم برای موسیقی زندگی می کنند بیش از دو برابر این تعداد برای Facebook دیده بان (22 درصد) Instagram Live (22 درصد) و یا زوم (17%). شاید جای تعجب نیست که بیش از 60 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که قیمت و صدا و تصویری با کیفیت به مراتب مهم ترین عوامل در این که آیا مصرف کنندگان تصمیم به پخش زنده موسیقی آنلاین.

ورزش: برخی وجود دارد (خفیف) خبر خوب برای جهان ورزش در مطالعه: 67 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که آنها را به سازمان دیده بان ورزشی آنها به دنبال در تلویزیون حتی زمانی که وجود دارد هیچ جمعیت در حضور و غیاب و 59 درصد می گویند که حتی بدون طرفداران در غرفه آنها می خواهند برای دیدن مسابقات ورزشی دوباره به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. و اندکی به سربازان ارتش در پاسخ دهندگان که گفتند که حضور در داخل سالن های ورزشی سالن های بیشتر اغلب هنگامی که آنها امن تلقی از 9 درصد در ماه مارس به 17 درصد در ماه مه.

در نهایت: داور نهایی برای چه به ارمغان خواهد آورد اکثر مردم به مکانهای عمومی است که صنعت سرگرمی است و هیچ کنترل بیش از 90 درصد می گویند مهم ترین عامل این است که یک درمان برای COVID-19.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>