چگونه یک برنامه تردمیل اصولی را اجرا کنیم؟

پا پرانتزی هستند و مشکلات کشک دارند، ممکن است باعث ایجاد درد شود بنابراین باید با شدت کمتری این کار را انجام دهند و عضلات چهارسر را تقویت و ترجیحا از زانوبند استفاده کنند. هیدروتراپی برای درمان حیواناتی که دارای درد اسکلتی عضلانی، آرتروز، ناهنجاری های ارتوپدی و مشکلات عصبی هستند، تجویز می شود. همانطور که میدانید چربی شکم علاوه بر اینکه باعث میشود تیپ افراد نا زیبا بنظر برسد، باعث بیماری های قلبی و عروقی نیز میشود و به همین علت در سنین میانسالی بیشتر افراد به فکر کاهش چربی شکم برای سلامتی بیشتر هستند، در این میان گزینه بهتری بغیر از تردمیل و همچنین دوچرخه ثابت برای ورزش در منزل پیدا نخواهند کرد. هر دو این موارد برای سلامتی مهم و در هر دو موارد مهم است که در کجا این فعالیت را انجام میدهید، این موضوع را از آن جهت مطرح کردیم که بدانید در هرجایی نباید دوچرخه سواری یا پیاده روی داشته باشید، این روزها شهرها پرجمعیت آلوده هستند و در کمتر روزی از سال میتوان هوای پاک را در آنها تجربه کرد، بنابراین همیشه برای ورزش های هوازی به دنبال مکان هایی باشید که هوای پاک در آنجا باشد. سعی نکنید به دنبال غذاهای کم کالری باشید چون بعد از مدتی خسته میشوید و دویاره چربی شکم به سراغ شما می آید، بنابراین بهتر است به دنبال سبک زندگی سالم باشید و غذاهای سالم مصرف کنید، غذاهای سالم سهم زیادی را در موضوع دوچرخه سواری و لاغری شکم برعهده دارند.

تردمیل Mtf 3010 بنابراین در حالت عادی، اگر وزن شما 70 کیلوگرم است، تردمیلی تهیه کنید که بتواند دستکم 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند. اگر به دوچرخه سواری برای کاهش وزن فکر میکنید و دغدغه شما کاهش وزن و لاغری است، به نکات زیر دقت کنید وهمه آنها را به دقت انجام دهید تا پس از مدتی، شاهد کاهش چربی های شکم خود باشید. حتما می دانید که دویدن، یکی از بهترین روش ها برای سوزاندن چربی است، ولی تنها به علت دویدن خوب است، به این معنی نیست که نمیتواند بهتر شود! یکی از راه های کنترل استرس، ورزش های هوازی مثل یوگا و زومبا هستند که روحیه فرد را تقویت میکند. اگر در هنگام دوچرخه سواری تغذیه مناسب داشته باشید و از کربوهیدرات های آهسته سوز مثل پاستا و نان سبوس دار استفاده کنید و از خوردن چربی اشباع مثل پنیر و کره و یا شیرینی ها خودداری کنید کالری مناسبی دریافت خواهید کرد. در کنار مواردی که در بالا به آنها اشاره داشتیم مثل تغذیه سالم و کاهش استرس، حالا به سراغ چربی سوزی با دوچرخه ثابت میرویم. برای اینکه کالری سوزی با دوچرخه سواری را در حد بالا امتحان کنید به این تمرینات دوره ای احتیاج دارید. برنامههای تمرینی از پیش تعیین شده نیز عامل دیگر در بالا یا پائین بردن قیمت تردمیل باشگاهی و خانگی است.

آرش شرافت وزیری گفت: با توجه به سرد شدن هوا و شرایط نامناسب آب وهوا که پیش رویمان است می توان به جای پیاده روی بیرون از خانه، از نقاله یا تردمیل (Treadmill) استفاده کرد. اگر در حین تمرین، احساس کردید که نیاز دارید تا دستگیره ها را برای حفظ تعادلتان بگیرید، پس باید متوجه بشوید که تمریناتتان سنگین تر از حد توان بدن شما بوده است. اگر در هنگام رکاب زدن، سرعت دوچرخه سواری را به صورت ثابت نگه دارید و 3 بار در هفته و هر بار حدود 2 ساعت رکاب بزنید نسبت به زمانی که بصورت مقطعی و سنگین دوچرخه سواری کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت و کاهش وزن بهتری خواهید داشت. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شده است که، افرادی که پس از 2 ساعت رکاب زدن، حرکات هوازی نیز انجام داده اند به نسبت افرادی که بعد از رکاب زدن استراحت کرده اند لاغری شکم بیشتری را تجربه کرده اند. بهترین تمرین ها به این صورت است که در مدت 2 دقیقه در یک مسیر سربالایی رکاب بزنید، 30 ثانیه استراحت کنید و دوباره تلاش کنید و این کار را چندین مرتبه در روز انجام دهید تا کاهش وزن را تجربه نمایید.

تردمیل اقساطی
منظور از تمرین دوره ای برای کاهش وزن، تمرینات فشرده به همراه یک زمان استراحت است که در آن سعی بر رکورد شکنی و استقامت صورت میگیرد. اگر در هنگام رکاب زنی با درد عضلات مواجه شدید استراحت و خواب کافی بعد از دوچرخه سواری میتواند در بهبود دردها و جراحت، کمک کننده دوچرخه سواران باشد. درست است که رکاب زدن به اندازه برخی از فعالیت های ورزشی داخل باشگاه های بدنسازی چربی شکم را کاهش نمیدهد ولی به هر حال رکاب زدن اصولی و در مدت زمان طولانی میتواند با پشتکارکاهش وزن را در پی داشته باشد. تردمیل خانگی فلکسی فیت دارای ضربه گیر های حرفه ای بوده که فشار وارده بر روی مفاصل و کمر را هنگام دویدن را کاهش میدهد و ابعاد تسمه این تردمیل 135 طول و 48 سانت عرض بوده است. اکثر تردمیلها دارای سیستم نمایشگر دیجیتالی هستند که ضربان قلب، مسافت، کالری، سرعت و زمان را نمایش میدهد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تردمیل و پوکی استخوان وب سایت خود باشید.

ایندکسر