وابسته راهنمایی – PPC راهنمایی به شما صرفه جویی در پول

[ad_1]

یکی از بهترین نکات سهامداران است که نمی توان به اندازه کافی تاکید کرد که تبلیغات PPC باید آخرین راه است که شما باید ایجاد ترافیک به سایت خود را هنگامی که شما برای اولین بار شروع به بازاریابی وابسته. وجود دارد, روش موثر تر از گرفتن بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه را به صفحات فرود خود را به صورت کمی و یا بدون پول است که باید اجرا شود ، اما تبلیغات PPC مهم است که به تولید درآمد و می تواند به شما در کسب مقدار زیادی از پول به عنوان طولانی به عنوان آن را تا به راه راست. اگر مبارزات انتخاباتی خود را پیروی نمی کنند این PPC راهنمایی شما ممکن است به هدر رفتن زمان و پول بر روی کلیک است که نمی خواهد به فروش تبدیل.

5 PPC راهنمایی به شما صرفه جویی در پول

1. استفاده از کلمات کلیدی منفی – اگر شما با استفاده از کلید واژه ابزار گوگل, شما احتمالا متوجه شده ام که “منفی کلمات کلیدی” تابع. اگر شما انتخاب کرده اید برخی از کلمات کلیدی و یا عبارات است که مربوط به سایت خود را به عنوان مثال “وابسته به نرم افزار شما می خواهید افرادی که جستجو برای که فقط برای پیدا کردن سایت شما و خرید نرم افزار خود را. اما اگر یک کاربر جستجوگران “رایگان سهامداران نرم افزار” سایت خود را هنوز هم می آیند تا. آنها ممکن است با کلیک بر روی آگهی خود را هزینه شما پول و سپس بلافاصله ترک زمانی که آنها پیدا کردن که شما ارائه نمی دهد وابسته به نرم افزار به صورت رایگان. استفاده از کلمات کلیدی منفی مانند “رایگان” و “ارزان” برای جلوگیری از هدر رفتن پول در کلیک با گفتن این موتور جستجو است که شما نمی خواهید این کلمات کلیدی به نمایش آگهی

2. استفاده از عبارت و یا مطابقت دقیق – با گسترده مطابقت زمانی که کاربران جستجو برای کلمات کلیدی که موتور جستجو فکر می کند مربوط به آگهی خود را در این صفحه نتایج حتی اگر شما نمی خواهید آن را به. با استفاده از عبارت یا مطابقت دقیق تنها به کلمات کلیدی که شما مشخص خواهد ماشه آگهی خود را نمایش داده می شود کاهش برداشت خود را شمارش خواهد شد که افزایش خود را از طریق نرخ کلیک (CTR) و اضافه کردن کیفیت به مبارزات انتخاباتی خود را و تبلیغات.

3. محل هدف/زبان – هدف قرار دادن تنها کشورهای انگلیسی زبان (ایالات متحده آمریکا, انگلستان, استرالیا, و غیره) نیز کمک خواهد کرد که خود را افزایش CTR از کلمات کلیدی خود را و تبلیغات با ایجاد یک کمتر مخاطبان متنوع و با هدف قرار دادن کسانی که بیشتر تمایل به خواندن خود را تبلیغ و خرید محصول خود را.

4. ک حداکثر پیشنهاد – این یکی از مهم ترین PPC راهنمایی. برای هر 100 کلیک که شما دریافت خواهید کرد در آگهی خود را, شما می توانید فرض کنیم که شما را به 2 تبدیل کنید. بنابراین شما می خواهید به پایه چقدر خود را حداکثر ک پیشنهاد خواهد شد در پرداخت محصول. اگر شما $18.00 هر, تبدیل, که ضرب 2 و سپس تقسیم می شوند که با 100 و شما می توانید $.36 است که آنچه را ک حداکثر پیشنهاد باید برای آن محصول است. هدر ندهید پول توسط مناقصه بیش از شما باید به.

5. جلوگیری از محتوای شبکه – مطالب شبکه PPC برنامه های شما می شود مقدار زیادی از برداشت و برای پول کمی است. این برداشت نه به عنوان هدف قرار داده و خود را CTR خواهد شد و خواهد شد تا خود را تبدیل. اگر شما فقط با شروع مبارزات انتخاباتی PPC و ابزار مانند AdWords, MSN AdCenter یا یاهو جستجو بازاریابی با سنگ تیز کردن مهارت های خود را در جستجو شبکه قبل از مصرف در محتوای شبکه, اگر می خواهید در همه.

هنگامی که شما برای اولین بار شروع کردن با سهامداران بازاریابی و تبلیغات PPC شروع با AdWords گوگل و هنگامی که شما برخی از پول حرکت بر روی دیگران از جمله MSN AdCenter یاهو جستجو بازاریابی ،

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>