هوندا CB650R الهام گرفتهشده از سایبرپانک 2022

اگر‌چه هدرز تا حدودی در دهه 60 و 70 رایج بودند ، البته تعداد معدودی از تولیدکنندگان خودرو خویش را اساسی هدرهای اگزوز مستقیم از کارخانه مجهز می کنند. قطعهای فلزی که از فولاد، استیل و آلیاژهای گران ارزش ساخته می گردد و به کار گیری از آن می تواند تا ۱۰ درصد به اقتدار و گشتاور تولیدی پیشرانه اتومبیلهای بی آلایش امداد کند. از همین رو نصب قطعه ای موسوم به هدرز یک عدد از اولین فرایند تیونینگ خودروهای معمولی محسوب میشود. در غایت به این نکته بایستی اشاره نماییم که هدرز برای هر کسی کاربرد نداره و هیچ علتی برای استعمال معمولی در شهر نداره.هدرز برای اشخاصی که اکثر در کویر رانندگی میکنند یا این که افرادی که مسابقه می‌دهند به کار میاد و یا اشخاصی که کلا رو فشار از اتومبیل برای کاربرد های مختلف به کار گیری می‌کنند سفارش میشه.اگر برای همین که خودرو یه خرده خوبتر تو شهر شیوه بره و گاز بخوره میخواین ببندین هزینه بیخود هستش.چون شما بهترین هدرز رو نیز نصب کنین بهد ۵٠ هزار تا می بایست موتور تعمیر کنید.برای همین که در شهر نفس اتومبیل خوبتر باشه کافیه کاتالیزور های اتومبیل رو ردوبدل یا این که خالی نمایید تا خودرو نفس بهتری داشته باشه و استاندارد خیس باشه. هنوز مرحله تخلیه کل نشده و تخلیه گاز ها تا بالا امدن تام پیستون و بسته شدن سوپاپ دود ادامه دارد. یکی از عامل ها مهم در افزایش راندمان موتور بهبود تخلیه گازهای خروجی(دود اگزوز)از موتور میباشد . از منیفولد ، گازهای خروجی به یک لوله به سمت مبدل کاتالیزوری و صدا خفه کن می ریزند. تنوع ظاهری هدرز ها در مقایسه اهمیت موتور های احتراقی تا به الان در یک رنج هستند. براین اساس ، وقتی هدرها اگزوز را بیرون می کنند ، اضافی هوای پاک وجود دارد و به موتورها اجازه می دهد تا تولید اسب بخار را افزایش دهند. براین اساس ، حتی درصورتیکه هدرها هزینه سنگینی از قبل داشته باشند ، می توانند در بلند مدت هزینه های شما را کمتر دهند. بنابراین طراحی و تولید هدرز یک فرایند وقت گیر و پر هزینه محسوب می شود. در دنیای امروزی طراحی بهنیه اجزای تیونینگ موتور، صرفا به کمک مشابه سازی فراوان ظریف پیشرانه در گوشه و کنار قابل انعطاف افزار های حرفه ای می باشد. ساماندهی و بیرون کردن گاز های ناشی از احتراق، در اکثر اتومبیل های امروزی به وسیله مانیفلد ها انجام می گردد. همین مراحل باطن هدرز دوچندان پر سرعت خیس و بی آلایش تر نسبت به مانیفلد رخ میگیرد. درحقیقت می قدرت گفت،درهدرز به جهت هر سیلندر یک خروجی منحصر به فرد بفرد در نظر گرفته شده تا بلافاصله پس از اشتعال و بالاآمدن پیستون در سیلندر،گازهای خروجی حیاتی کمترین مقاومت موجود در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر بیرون شده و نسبت به مانیفلد چدنی معمولی،این عمل سریعتر و آسانتر انجام می شود که اما در خنکسازی موتور هم بی تاثیر نیست. در خودروهایی که موتور آنها احتراق داخلی دارااست بایستی دود حاصل از همین احتراق ازسیلندر بیرون شود تا چرخهی احتراق مجددا حیاتی وارد شدن هوای تازه به درون سیلندرها تکرار شود. واجب به ذکر است که وجود هدرز در سر منیفولد اتومبیل و بعد از آن اتصال اون به سیستم قبلی اگزوز هیچ کارایی نداره و عملا هزینه بی فایده هستش چرا که سیستم لوله کشی فابریک اصلا مطلوب هدرز نیست.هدرز هایی که تا انتهای خودرو لوله کشی نو میشن و کل استیل هستن کارایی دوست هدرز رو نشون میدن. از آنجا که هدرها بهره وری هوای موتور شما را بهبود می بخشند ، می توانند سرمایه گذاری ارزشمندی باشند که در طولانی مدت در هزینه های شما صرفه جویی می کند. طراحی و تولید همین قطعه یک روند وقتگیر و مالامال هزینه محسوب می شود به این دلیل بسیاری از خودروسازان به رخ فابریک ان را بر بر روی خودروها نصب نمیکنند. در طراحی هدرز نرم افزارها و ابزارهای آزمون و آزمایش بسیاری چون solidworks ، ansys ،adams و… در عوض ، بیشتر OEM ها موتورهای بنزینی و دیزلی خویش را دارای یک‌سری منظوره اگزوز متناسب می کنند. هدرهای اگزوز برای بهبود عملکرد موتور چطور عمل می کنند؟ اگزوز ماشین شما فقط یک لوله طولانی نیست. اهمیت وجود این که صدای خروجی از اگزوز ماشین شما تغییر و تحول ناچیزی میکند البته همان تغییر‌و تحول بسیار خاص و جذاب اعتنا میباشد و می تواند برای شما لذت بخش نیز باشد. هدرهای اگزوز اسباب جانبی پیچ و مهره ای هست که دارندگان اتومبیل می توانند برای یاری به بهبود عملکرد موتور خود نصب کنند. تولید کنندگان هدرها را برش دیتا و خم می نمایند به طوری که ارتفاع آن ها دارای یکدیگر برابر باشد. ، کارخانه را شکاف می کنند. در یک موتور چهار سیلندر یا هشت سیلندر ، چهار سیلندر وجود داراست که از به عبارتی منیفولد به کارگیری می کند. به جای فشار از چند سیلندر در منیفولد ، هر سیلندر دارای استفاده از هدر یک لوله اگزوز را اخذ می کند. معمولا مانیفولدها فابریک از چدن ساخته می شود که کلیدی بعدها ریز و عده و دسته میباشند که این مساله باعث راحت جای دادن آن ها در محفظه موتور می شود. وقتی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به داده ها بیشتری در رابطه دارای کورس ۴۰۵ و تیوفایو وب سایت خود باشید.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum Şehirlerarası evden eve nakliyatMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme Nakite ÇevirmeTürk Telekom Mobil Ödeme Bozdurmagüvenilir mobil ödeme bozdurmasu tesisatçısıVodafone Mobil Ödeme BozdurmaGebze escorthtml nullednulled themes1xbet-girisaynı gün hediyeMobil Ödeme NakitMobil Ödeme Bozdurma