نقض قوانین علامت تجاری مسائل برای پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغ

[ad_1]

یاهو به تازگی اعلام کرد که آنها دیگر نمی خواهد اجازه می دهد PPC, تبلیغ برای تبلیغ یا پیشنهاد در مارک شرایط است.

می تواند این روند را از دیگر جستجو عمده بازیکنان ؟

ام اس جدید adCenter (هنوز در مرحله بتا) متحده شما مجاز به نقض علائم تجاری در سرمقاله دستورالعمل (نگاه کنید به سیاست زیر).

با این حال گوگل هنوز هم حفظ یک موضع قوی در تبلیغ کنندگان اجازه می دهد به پیشنهاد مارک واژه های جستجو به عنوان طولانی به عنوان علامت تجاری اصطلاح استفاده نمی شود در تبلیغ آگهی-کپی.

اعداد را در نظر بگیرید

بعدی کلیک کنید تقلب علامت تجاری نقض دومین نگرانی به پرداخت برای هر کلیک (PPC) تبلیغاتی. از تعداد کل جستجوهای آنلاین 20% در حال جستجو علامت تجاری. معنی متعلق به شرکت علائم تجاری مانند “پونتیاک” حساب برای 20 درصد از تمام ترافیک جستجو. در حالی که 1 در 5 جستجوها برای علامت تجاری از نظر به نظر می رسد ممکن بالا ترین تبدیل نمی سرچشمه از مارک شرایط است. یک مطالعه توسط کام اسکور و یاهو جستجو بازاریابی (اورتور) یافت می شود اکثر خریداران نمی جستجو توسط تولید کننده و یا نام محصول. بلکه خریداران استفاده گسترده عبارات جستجو که شامل یک نام تولید کننده. جستجوی گسترده از نظر حساب برای 70 درصد از کل جستجوها و 60% از مجموع تبدیل.

موتور جستجو را در سیاست های PPC مناقصه علامت تجاری

یاهو در علائم تجاری:

“در مارس 1, 2006, Yahoo! جستجو بازاریابی را تغییر سرمقاله خود

دستورالعمل های مربوط به استفاده از کلمات کلیدی حاوی علائم تجاری.

قبلا ما اجازه رقابتی تبلیغات اجازه می دهد تبلیغ

به پیشنهاد شخص ثالث علائم تجاری اگر کسانی که تبلیغات ارائه شده دقیق

مقایسه اطلاعات در مورد علامت تجاری صاحبان محصولات و یا

خدمات در مقایسه با رقابتی محصولات و خدمات

که ارائه شد و یا تبلیغ در تبلیغ سایت.

به منظور آسان تر ارائه کیفیت تجربه کاربر در هنگام

جستجو کاربران بر شرایط است که علائم تجاری, Yahoo! جستجو بازاریابی

تعیین کرده است که ما دیگر اجازه می دهد تا در مناقصه کلمات کلیدی

حاوی رقیب علائم تجاری.”

MSN AdCenter در علائم تجاری

“مایکروسافت نیاز به تمام تبلیغ کنندگان به توافق برسند که آنها نمی خواهد پیشنهاد در کلمات کلیدی و یا استفاده در متن تبلیغات خود هر کلمه که با استفاده از برگزیند علامت تجاری از هر شخص ثالث و یا خواهد بود در غیر این صورت غیر قانونی و یا در نقض حقوق شخص ثالث”.

AdWords گوگل در علائم تجاری:

“گوگل طول می کشد اتهام نقض قوانین علامت تجاری بسیار جدی و به عنوان یک حسن نیت ارائه میدهد, ما خوشحال به بررسی مسائل مطرح شده توسط صاحبان علائم تجاری. همچنین ضوابط و شرایط ما با تبلیغ منع نقض مالکیت معنوی توسط تبلیغ کنندگان و آن را روشن است که تبلیغ کنندگان مسئول کلمات کلیدی آنها را انتخاب کنید برای تولید تبلیغات و متن است که آنها را انتخاب کنید به استفاده از آن تبلیغات است.”

راه حل یا بیشتر مشکلات

با موتور در حال حرکت به سمت TM استاندارد این امر مزایای بسیاری را برای تبلیغ کنندگان و جستجوگران. این استاندارد خواهد بود خوب برای بازاریابان است که خلاق تر در خود کپی ایجاد ایجاد افزایش تقاضا برای واجد شرایط بازاریابان که ترجمه به هزینه های بالاتر. موتورهای جستجو, میزبانی, تبلیغات خواهد حفظ سطح درآمد اما آنلاین روابط عمومی شرکت ممکن است از دست دادن به عنوان آنها نمی خواهد نیاز به پلیس موتورهای جستجو برای مشتریان خود را با علائم تجاری. در نهایت مالک علامت ادامه خواهد داد به محافظت و تجربه کاربر خواهد نمی شود.

مطالعه موردی:

من در حال حاضر کار با AdWords مشتری در یک شرایط که در آن رقبای خود هستند که در مناقصه تجاری خود را عبارات جستجو. گذشته از این ثابت پلیس و گزارش برای علامت تجاری نقض مورد استفاده در تبلیغات خود adspend برای تضمین موقعیت های بالا برای تبلیغات خود سر به فلک کشید از اولیه $2.00 در هر کلیک کنید برای $15.00 هر کلیک. علاوه بر این ماهانه صرف افزایش یافته است از $1,200 به حدود $30,000.

من باید برای رفتن به موکل من با برآورد بودجه از $500,000 برای بقیه از این سال به فضا را برای خود مارک تجاری مدت است. من تمایلی به انجام این کار, آن را به عنوان معنی ندارد با اعلام این خبر از یاهو خود علامت تجاری جدید سیاست. با توجه به سطح پرخاشگری با رقبا و هزینه گزاف در حال حاضر شده است به عهده مشتری من وجود دارد تنها یک راه حل است که برای جلوگیری از همه تبلیغات از مناقصه در شرایط. در نظر من این است که به سادگی درست نیست که یک صاحب کسب و کار به صرف $500,000+ خود را به خرید مارک مدت که در حال حاضر هزینه آنها میلیون ها دلار برای ساخت. این است $500,000+ درآمد برای گوگل است که تولید شده توسط یک سیاست است که فراتر از ابتدایی کسب و کار است. یاهو و MSN به رسمیت شناخته اند بی عدالتی از این سیاست گرفته اند و مراحل آن را تغییر دهید.

اگر ما نمی تواند درمان این سیاست بر اساس مورد به مورد و سپس من هیچ جایگزین نسبت به توصیه من مشتری است که ما نمی تواند کمک به آنها را هر بیشتر و خود را تنها گزینه ای است که برای توسل به اقدام قانونی علیه گوگل.

گوگل همچنین توصیه می کند که شما را از موضوع با تبلیغ فردی است که در بسیاری از موارد غیر ممکن است با خصوصی ثبت نام و شرکت های خارجی است. شما می توانید اضافه کردن به هزینه های بالا به طور چشمگیری به ارسال بس desists به همه متخلفان. بسیاری از شما را نادیده بگیرد.

کلاسیک و طعمه را عوض نمی کند به نظر می رسد به درخواست به اینترنت. بسیاری از شرکت های خوب با شرایط خود در حال خرید برای خرید مقایسه و توسط re-فروشندگان. راه حل در اینجا این است که برای این شرکت ها برای دادن اجازه به گوگل اجازه می دهد تا خود را دوباره فروشندگان به خرید نام. با قدرت و پیچیدگی تکنولوژی گوگل چقدر دشوار می تواند این باشد ؟ من شک دارم آن را هر بیشتر دست و پا گیر از فیلتر کردن نتایج جستجو برای چین است.

دفاع از خود در برابر نقض علامت تجاری

وب سایت شرکت های که در آن اکثر درآمد خود را از تولید از طریق خرید و فروش آنلاین به شدت بستگی به موتورهای جستجو برای تولید ترافیک به وب سایت خود را. به منظور دفاع در برابر علامت تجاری تخلفات شما نیاز به انجام جستجو ممیزی حداقل یک بار در هر ماه. شما نه تنها نیاز به نگاه بیش از نتایج جستجو های آلی بلکه نتایج جستجو پرداخت و یا PPC تبلیغات متنی. شما باید نگاه خود را از طریق 30 نتایج حاصل از جستجو لیست.

برای موتور های جستجو آلی نتیجه شما باید در هر دو نگاه های مشکوک و نتیجه و سایت های نمایش داده شده در نتیجه. هنگامی که به دنبال بیش از این ممکن است ناقض سایت فقط به نظر نمی آید بیش از محتوای قابل رویت در سایت; نگاه بیش از این کد نیز برای کشف پنهان متن تصویر تگ alt و کلمات کلیدی متا تگ ها که ممکن است شامل نام تجاری خود را.

سپس سند خود را يافته است. برای نتایج موتور جستجو و PPC نتایج استفاده از یک “ضبط صفحه نمایش” صفحه نمایش علامت نقض. برای علامت گذاری تخلفات است که قابل مشاهده بر روی یک وب سایت ذخیره کل صفحه را کد به عنوان یک .فایل کلیپ برد چند منظوره.

آنچه در مورد اگر شما شاهد یک تخلف در نتایج جستجو های آلی, اما زمانی که شما بر روی صفحه وجود دارد و نه نقض قوانین? آنها ممکن است با استفاده از یک پردهی صفحه که شامل علامت تجاری خود را. به بررسی این شما نیاز به مشخصات موتور جستجو صفحه cache شده بر روی فایل. مطمئن شوید که برای ذخیره یک کپی از این کد به عنوان به خوبی.

شما نیاز به سند و یافته های خود را به درستی با قدمت تخلف را به عنوان به خوبی به عنوان صاحب سایت را کامل و اطلاعات تماس. استفاده از http://www.dnsstuff.com برای دریافت اطلاعات دامنه برای سایت. هنگامی که شما همه از این مستند شما نیاز به ارسال یافته های خود را به مناسب موتور جستجو.

شما همچنین ممکن است بخواهید به مسیر قانونی که در این صورت شما باید نگه داشتن یک رکورد از تمام مستندات خود را به در حال حاضر به وکیل خود را.

بهترین راه برای جمع آوری شواهد و مدارک است که به استخدام یک شخص ثالث برای جمع آوری شواهد و مدارک علیه نقض کننده حقوق خود علامت تجاری یا کپی رایت مواد. به تازگی در استراتژی های موتور جستجو در شهر نیویورک در فوریه 2006 دبورا فروردین شریک Baker & Hostetler LLP که متخصص در علائم تجاری و کپی رایت مناطق از قانون گفت: “استفاده از یک شخص ثالث به چاپ outs و حسابرسی نتایج جستجو. اگر پرونده به دادگاه می رود, شما نیاز به شواهد سخت برای قاضی است.”

تماس با موتورهای جستجو

شما همچنین می توانید تماس موتورهای جستجو به طور مستقیم اگر شما باور یک تبلیغ است و متخلف در علامت تجاری خود را. مربوطه موتور جستجو اطلاعات تماس در زیر است.

گوگل

Google Inc.

Attn:, AdWords گوگل, شکایت علامت تجاری

2400 بیشر پارک وی

Mountain View, CA 94043

یاهو! جستجو بازاریابی

قبلا: Overture Services, Inc.

قابل توجه: کسب و کار و امور حقوقی – علائم تجاری

74 N. پاسادنا Ave. طبقه 3

پاسادنا کالیفرنیا 91103

فکس: 626 685-5601

شرکت مایکروسافت

قابل توجه: MSN جستجو علامت تجاری نگرانی

One Microsoft Way,

Redmond, WA 98052

ایالات متحده آمریکا

نقض قوانین علامت تجاری منابع

علائم تجاری بین المللی انجمن

آمریکا Patent & Trademark مرکز قانون

اینترنتی ثبت اختراع و کپی رایت علامت تجاری و مسائل حقوقی

علائم تجاری در اینترنت

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>