وظیفه های مشاور بهینه سازی وب سایت
مشاور بهینه سازی وب سایت
چرا می بایست یک مشاور seo تارنما در کنار ما باشد؟
خوب تر است نخستین بگوییم , مشاور سئوی وب سایت کیست؟ چرا بایستی در کنار ما یک سئوکار باشد و این شخص چه کار هایی دارد؟ جداسازی و محاسبه , بررسی و بهبود رده تارنما ها , بررسی موتور کاوش و لینک و پیوند های دریافتی برای اینکه بتواند مشورت تخصصی ارائه نماید , همینطور جهت موعظه و پیشنهاد به انجام شغل های عملی و سفارش نکته هایی به صاحبان تارنما ها تا بتوانند راهبندان طبیعی و استفاده کننده حقیقی و واقعی بیشتری جذب نمایند .
مهارت های مشاور سئو چه میباشد و وظیفههای مشاور سئوی وب سایت چیست؟ مهم ترین مهارت درک کردن و متمرکز شدن بر روی راهکار محتوای است و همینطور متمرکز شدن برروی کلمه ها با اهمیت و یافتن شایسته ترین واژه و کلمه اساسی ها برای وب سایت , تولید رابطه در بین وبسایت و شبکههایعمومی , محتوای کیفیت بالا باکیفیت , بررسی خلق و خوی یوزرها , توصیه و امداد برای جذب استفاده کننده و ازدحام بیشتر از قبلی , بررسی رقبای وبسایت و متوجه شدن نقاط ضعف و توان تارنما حریف و وبسایت ما , کسب درجه با منزلت مطلوب و عالی و همینطور توان تاءمل استراتژیک و تاکتیکی و… پی بردن الگوریتم های گوگل , و جنبش در سمت رعایت و انجام قواعد و ضوابط نو ترین الگوریتم های گوگل …
کارشناس بهینه سازی وب سایت چه کسی است
کارشناس بهینه سازی وب سایت کیست؟
وظیفه های مشاور سئو سایت
مشاور seo علم و دور اندیشی در رابطه یکسری مورد ها می بایست داشته باشد و بتواند آنانرا عملی نماید موردها پایین اکثری از این موردها است که مشاور seo بایستی بداند :
کسب رده مطلوب و مرتبه بندی موتورهای جستجوی گوگل مدام برای مشاور سئوی وب سایت یک گرفتاری باشد , خویش را از بخش بازاریابی جدا نداند بعبارتی , هدف ها مشتری و بازاریابی بهینه سازی وب سایت را بداند و رقیبان را ارزیابی و شناسایی نماید .
بضاعت و توان باصرفه رسانی صفحه ها سایت مشتمل بر مواقعی از قبیل یافتن و مخلوط لغت ها اصلی , پر رنگ کردن کلمه ها مهم و… همینطور عناصری که موتورجستجو ها به آن میپردازند را بداند و به بررسی آنها بپردازد ( بررسی تگ های هدینک از جمله H , H2و…H6 و ساختاربندی تارنما و… )
پیوند سازی از وبسایت های شبیه کسب و فعالیت خودمان , که سکو آنها برتر از ما است .
آشنایی کافی در رابطه سیستم های رئیس محتوا CMS ها و نکات و ابزارهای آنان داشته باشد .
روش به کار گیری از ابزارهای بهینه سازی سایت و کاوش گر را بداند
مجزاسازی چک و ارزیابی عبارات اساسی :
پس از این که لغات حیاتی را به دست آورد , طبق راهکار ها می بایست بتواند آن عبارات را مدیر نماید , حق تقدم بندی این لغات اساسی , به عنوان مثال کلماتی که رقابت کمتری داراهستند را معین نماید , کلمه ها با سودآوری بسیار را به دست بیاورد و بتواند طرح ریزی قابل قبولی برای آنان داشته باشد .
نقشه برداری لغات دارای اهمیت : اختصاص دادن هرکلمه دارای اهمیت به صفحه ها و آنگاه سازماندهی آنان و طرح ریزی و پیاده سازی لغات اساسی که بازدارنده از پیدایش مشکلات ثانویه در وب سایت می شود
مشاور seo یاری میکند به این که , بررسی و محاسبه کلی تارنما , مشکلات ظاهری وبسایت , ایندکس شدن یا این که نشدن , کدها و تگ های HTML و . . به صحت مدیر شوند .
از سایر وظیفههای کارشناس سئو سایت آشنایی و علم شایسته ترین روش سئو سایت , کلاه سپید و کلاه سیاه و انجام شغل های وبسایت به صورت بنیادی و طبق مورد ها سئو کلاه سفید .
رسانیدن وبسایت به درجه برتر گوگل , بتواند وبسایت را در لیست 10 پیوند ابتدایی گوگل که در برگه یک گوگل می باشند قرار بگیرد , یعنی با واژه و کلمه حیاتی مدنظر بتواند یکیاز صفحه های لندینگ ساخت شده در تارنما , یا این که مقاله ها بلاگ و… را در لیست 10 پیوند ابتدایی گوگل به نمایش در بیاورد .
بهبود تجربه استفاده کننده و تبدیل نرخ CTR : ارتقاء و بهبود مشاهده ورقه , ارتقاء بازه زمان حضور در کاغذ , ارتقاء کلیک با نرخ CTR
کارشناس سئوی وب سایت می بایست توان داشته باشد که تشخیص و حل مورد ها فنی سئوی وب سایت در وب سایت , مثل خطای 404 و canonicalization , خطاهای 301یا 302 , خطای لینک و پیوند های شکسته , خطای سرور , خطای crawl نشدن تارنما یا این که صفحاتی از وبسایت , بضاعت تشخیص محتوای تکراری و پرهیز از درج آن , قراردادن فولدر robots به صحت سوای نادرست , درج نقشه وبسایت و لینک و پیوند های حساس را در آن درج نماید و حق تقدم بندی نماید .
متمرکز شدن روی کاوش در گوشی , و بهینه سازی سایت در تلفن همراه
علم میزبانی اینترنت و دامنه , ارشادوراهنمایی ها در این مورد از جمله محل سرور یا این که اسم دامنه و پسوند آ« و…
کارشناس سئو وب سایت می بایست شاخص های حیاتی عمکلرد kpi را بشناسد و برای کارایی خوب تر
Leave a reply