محل برگزاری عروسی با بهترین صندلی های تالار

زمانبندی On-Peak در مقابل Off-Peak
هزینه میزبانی عروسی شما در یک مکان خاص نیز به میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد – این سال را به فصول سال های اوج و خارج از کشور منتقل می کند. اگر تعداد زیادی از گزینه های مکان های مشابه در شهر یا شهر خود داشته باشید ، احتمالاً رقابت بالاتر باعث می شود قیمتها پایین بیایند. اگر هوا به طور کلی معتدل و معتدل باشد ماههای بیشتری برای مجالس عروسی در دسترس است که همین امر به کاهش هزینه ها نیز کمک می کند. زوج های عروسی به طور معمول از گرمای شدید و گرما اجتناب می کنند (آن ماهها اوج می گیرند).

به طور کلی ، روشی آسان برای پرداخت هزینه کمتر برای محل برگزاری خود: یک ماه ، روز یا زمان مناسب برای اوقات عروسی خود انتخاب کنید. برای اجاره یک ساختمان تاریخی در سیاتل برای عروسی خود ، اگر عروسی خود را شامگاه پنجشنبه یا صبح شنبه در ماه نوامبر برگزار کرده باشید ، 625 دلار پرداخت خواهید کرد. در صورت انتخاب یک شامگاه شنبه در اوت ، 1750 دلار برای همان فضای و تعداد ساعات دقیق پرداخت می کنید. این باعث می شود که رویداد اوج 2.8 برابر هزینه عروسی خارج از اوج باشد.

هزینه های متفرقه
وقتی در حال انعقاد قرارداد با محل برگزاری خود هستید ، حتماً بپرسید که دقیقاً چه هزینه ای را شامل می شود ، دقیقاً آنچه را که لازم است اما شامل نمی شود (مانند یک گواهی بیمه) ، دقیقاً آنچه را که ممکن است لازم داشته باشید برای دریافت جای دیگر دارید. (در بعضی موارد جداول و صندلی ها) و دقیقاً چه هزینه هایی را در صورتحساب نهایی دریافت خواهید کرد. هزینه های محل اقامت معمولاً با نرخ مالیات فروش ایالتی شما مشمول مالیات می شوند. همچنین معمول است که سالن ها هزینه خدمات را به صورتحساب غذا و نوشیدنی اضافه کنند ، معمولاً بین 18 تا 24 درصد. این مبلغ اضافه شده قابل توجه هنگام تأخیر صورتحساب است ، بنابراین مطمئن شوید که از ابتدا آن را تصدیق می کنید.

هزینه محل برگزاری عروسی را در نظر بگیرید
هزینه این محل می تواند از 0 دلار باشد ، غالباً در هتل ها و استراحتگاه هایی که آن را با هزینه های غذا و نوشیدنی پخته می کنند ، تا هزاران دلار. این هزینه ممکن است شامل هزینه های اداری و سربار اساسی و همچنین مواردی مانند بیمه ، امنیت و استفاده از جداول ، صندلی و ملافه باشد.

در مثال بالا ، هزینه محل برگزاری نسبتاً زیاد 3500 دلار در ساختمان تاریخی نگران کننده هزینه های کمتر غذا و نوشیدنی از استخدام تهیه کننده غذای خود و آوردن الکل برای خودتان نیست. یک زن و شوهر در این سناریو می توانند به عنوان زوجی که برای یک مکان متوسط ​​با قیمت متوسط ​​(هتلی مناسب ، یک کلوپ کشور یا یک سالن ضیافت) تصمیم می گیرند ، تقریباً همان مبلغی را برای عروسی خود بپردازند.

با این حال ، با انتخاب های مختلف دلپذیر – مانند پیدا کردن مکانی با هزینه محل کمتر که اجازه می دهد تا غذاها و نوشیدنی های خود را وارد کنند – یک زن و شوهر می توانستند با یک روش کبوتر هزینه های کمتری را خرج کنند. جدول زیر نشان می دهد که چگونه این می تواند برای پذیرش با عناصر مشابه در Bowling Green، KY بازی کند. (برای سادگی ، ما اشتها آور یا الکل را قیمت نکردیم ، و این تفاوت ها حتی واضح تر خواهد بود.)

یک باشگاه ممتاز در فضای باز  صندلی تالار
هزینه محل سکونت

در این حالت ، زن و شوهر هزینه های خود را به نصف کاهش می دهند و 5،637 دلار پس انداز می کنند. بخش قابل توجهی از این رقم ناشی از اختلاف 3،300 دلار در هزینه محل (در کلوپ کشور است). بقیه از هزینه های غذایی بالاتر و هزینه های بالاتر خدمات و مالیات است.

تعیین بودجه محل برگزاری عروسی
برای برنامه ریزی عروسی خود با در نظر گرفتن بودجه کلی ، مفید است. این شماره ممکن است براساس آنچه شما و نامزدتان (ه) می توانید از پس انداز خود بپردازید ، به همراه هرگونه کمک هایی که خانواده های شما پیشنهاد کرده اند. برای بیشتر زوج ها ، 40 تا 50 درصد بودجه محل برگزاری را شامل می شود ، از جمله غذا و نوشیدنی و اتفاقاتی مانند میز ، صندلی و ملافه. برای زوجی که به طور متوسط ​​حدود 30،000 دلار برای عروسی خود خرج می کنند و 140 مهمان را میزبانی می کنند ، ممکن است هزینه محل مورد نظر اینگونه باشد:

برای صرف عروسی

در نهایت ، این زن و شوهر می توانند حدود 74 دلار برای غذا ، نوشیدنی و هزینه های مربوط به هر مهمان هزینه کنند ، بدون احتساب مالیات و هزینه خدمات. بسته به بودجه کل شما ، ممکن است رقم شما بالاتر یا پایین تر باشد ، اما کم کردن آن به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا می توانید filet mignon را به عنوان انتخاب کاربری انتخاب کنید یا خیر ، آیا این روکش صندلی ها با ارزش 6.50 دلار ضروری هستند یا خیر.

برای برگشت به مبلغی که ممکن است هزینه های محل پرداخت را بپردازید ، از فرمول زیر استفاده کنید:

در کل به صرف x 0.45 = مبلغی که می توانید در محل صرف کنید (از جمله غذا و نوشیدنی).
در مرحله بعدی ، مبلغی را که می توانید در محل برگزاری هزینه کنید و آن را با 1 + کل درصد پرداخت شده برای مالیات و هزینه خدمات تقسیم کنید. مالیات با توجه به ایالت و هزینه خدمات بر حسب مکان متفاوت است. درصد کل معمولاً بین 26 تا 32 درصد است. (بنابراین شما 1.26 درجه تقسیم می کنید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>