ستون 5 PPC موفقیت

[ad_1]

PPC یک سرمایه گذاری بزرگ است بنابراین شما می خواهید برای دریافت بیشتر از هر ارزش دلار شما صرف. شما در حال پرداخت پول برای هر کسی کلیک بر روی آگهی های خود را – که آیا آنها تبدیل به خریداران یا نه – پس وجود دارد بسیاری از متغیرهای مختلف است که به بازی می آیند و خود را تحت تاثیر قرار ROI. در اینجا نگاهی به شش ستون از PPC موفقیت است.

1. برنامه ریزی

آن را غیر ممکن است برای اجرای یک پرداخت برای هر کلیک کمپین بدون برنامه ریزی است. شما باید برای به حداقل برخی از فکر به هدف خود کلمات کلیدی پیشنهاد نرخ و روزانه صرف. شما باید تصمیم بگیرید که صفحه فرود خود را به مستقیم ترافیک به, و شما باید برای نوشتن آگهی های کپی که جلب توجه. شما باید انتخاب کنید که آیا برای استفاده از آگهی پسوند و اینکه آیا آنها ارزش پرداخت. اگر شما حتی فکر ورود به این چیزی درگیر بدون برنامه ریزی آن همه در پیش شما از ذهن خود را.

فراتر از این, شما همچنین باید تعیین اهداف برای مبارزات انتخاباتی خود را. مثبت ROI (بازگشت در تاریخ سرمایه گذاری) است که همیشه چیز خوبی است, اما شما همچنین باید به در نظر گرفتن هزینه های خود را در هر کسب: چقدر سرمایه گذاری آن را نیاز به کسب هر مشتری ؟ وقتی که می آید به PPC شما فقط باید به برنامه ریزی شما باید به برنامه ریزی برای برنامه ریزی. که به معنی شما را مجبور به راه اندازی یک دوره ای بررسی و تجزیه و تحلیل و تصحیح و وصله پینه کردن مبارزات انتخاباتی خود را به طور مداوم بهبود نتایج.

2. تجزیه و تحلیل رقابتی

تجزیه و تحلیل رقابتی یکی دیگر از ستون ضروری PPC موفقیت است. رقابت نقش به شدت به هر جنبه ای از پرداخت برای هر کلیک از جمله خود هزینه هر کلیک زنده ماندن در مناقصه رقابتی نام های تجاری که آیا خود را با نام تجاری در حال شنود گذاشته به رقابت که آیا خود را ارائه می دهد قابل مقایسه هستند (در حالت ایده آل بهتر است) از رقابت خود را و اینکه آیا صفحات فرود خود را به مراتب پیشی گرفتن از رقبای خود و یا جنس بنجل در مقایسه با.

به این دلیل عمیق تجزیه و تحلیل رقابتی و در حال انجام تجزیه و تحلیل رقابتی باید به یک جزء اصلی برای تبلیغات PPC. به دلیل تبلیغ دائما در حال تغییر خود را خلاق و مبارزات انتخاباتی خود را رویکرد نظارت مداوم تنها راه برای ماندن در سر بسته.

3. خریدار Personas

خواهد شد که با کلیک کردن بر روی آگهی های خود را? اگر شما نمی توانید پاسخ این سوال شما باید برخی از کار جدی را انجام دهد. شما نمی توانید ایجاد یک هدف موثر مبارزات انتخاباتی آگهی اگر شما نمی تواند توصیف هدف مشتری. چه چیزی باعث می شود ایده آل خود را مصرف کنه ؟ چه او درایوهای ؟ آنچه را نگه می دارد تا در شب ؟ آنچه در حال منافع خود را? بیشتر از نزدیک شما می توانید مشتری خود را ایده آل تر را هدف قرار مبارزات انتخاباتی خود را.

یک چیز مهم است به یاد داشته باشید: آن را بیش از حد آسان برای یک شرکت می گویند ایده آل خود را با مشتری است “هر کسی” و که محصولات و خدمات مفید به “همه است.” ایجاد پنج یا 10 متمایز خریدار personas اگر شما می خواهید, اما فراموش ایجاد خریدار افراد با روشن تعریف شخصیت و مشخصات. اما به یاد داشته باشید که برای هر خریدار شخصیت, شما باید یک کمپین سفارشی.

4. هدف قرار دادن

حالا که شما خریدار personas شما می توانید به طور موثر هدف مبارزات انتخاباتی PPC خود را. دوباره هر مصرف کننده هدف باید یک کمپین سفارشی. این خریدار بخش ممکن است متمایز کلید واژه گروه. فکر می کنم در مورد انواع خریداران فروشگاه که در مشخصه در مناسبت. یک دختر به دنبال یک روز پدر کارت نیست جستجو برای “هدیه سالگرد” و یا “کارت برای معلمان است.”

هدف فراتر از این ، شما نیاز به هدف قرار دادن صفحات فرود خود را به جستجوی مرتبط از نظر هدف تبلیغات خود را برای کلمات کلیدی مرتبط و هدف خود را ارائه می دهد به گروه های خاص نیز هست. شما همچنین ممکن است هدف مبارزات مبتنی بر اینکه مصرف کننده هدف خود را یک تکرار خریدار و یا با نام تجاری جدید بازدید کننده. هدف قرار دادن مانند دیگر ارکان PPC موفقیت یک فرآیند مداوم است.

5. تجزیه و تحلیل

پس چگونه شما نگه داشتن زبانه ها در تمام این پروسه های در حال انجام? با تجزیه و تحلیل ، تجزیه و تحلیل هستند مانند گزارش کارت های دیجیتال خود را از کمپین های بازاریابی. لغات داشبورد فراهم می کند قوی معیارهای عملکرد برای مبارزات انتخاباتی PPC و گوگل آنالیز استفاده می شود برای تعریف اهداف و نظارت بر مصرف کنندگان خود را از طریق چندین کانال های بازاریابی برای بینش عمیق تر به جایی که آنها در حال معرفی به شرکت خود را و آن را لمس نقاط موفق ترین عنوان فشار نهایی برای تبدیل بازدید کننده.

وجود دارد به راحتی هزاران نفر از تجزیه و تحلیل برنامه ها و ابزار های پس از آن تا به شما برای پیدا کردن آنهایی که بهترین کار برای شرکت شما. نقشه حرارتی تجزیه و تحلیل به عنوان مثال ایجاد یک تجسم از این مسیر بازدید کننده چشم هنگام مشاهده یک صفحه فرود و یا وب سایت. این فراهم می کند بینش ارزشمندی که آیا شما تماس به عمل دکمه ها قرار می گیرد به اندازه کافی برجسته, آیا بازدید کنندگان توجه کافی به نقطه فروش کلیدی و جزئیات دیگر است که می تواند کمک به شما در محدود کردن تلاش های بازاریابی خود را. هنگامی که شما قطع از بسیاری از تجزیه و تحلیل گزینه های مداوم تجزیه و تحلیل نیست کارهای عادی و روزمره – آن را به یک عادت لذت بخش.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>