علاوه بر گیج شدن اصطلاحات، جامعه ایمنی هوانوردی از اصطلاحات “فعال” و “منفعل” به معنای مخالف صنعت ماشین استفاده می کند. ارائه دهندگان سرویس ها جهانی همانطور که در ماده 2 (13) راهبرد 96/67/EC پارلمان اروپا و شورای 15 دسامبر 1997 در مورد قوانین مشترک برای بسط بازار داخلی سرویس ها پستی جامعه و بهبود سرویس ها با میزان مرغوب بودن تعریفوتمجید شده است. برای تحویل اقلام به عنوان چکیده از خدمات جهانی. رانندگی اصلی وسیله نقلیه سنگین دشوارتر است و خطر بیشتری نسبت به بقیه اشکال کار دارد، به همین برهان هست که الزامات استراحت در قوانین ساعت ها کاری رانندگان اتحادیه اروپا مشقت بار خیس از قوانین و مقررات زمان فعالیت است. آن ها نباید بیش از 6 ساعت دوران فعالیت فارغ از استراحت ضروری تجاوز کنند. به جهت هر کاری که بیش از 9 ساعت طول بکشد، مجموعاً 45 دقیقه استراحت واجب است. پس از اتمام یک استراحت 45 دقیقه ای، 45 دقیقه دیگر استراحت واجب است. 5 ساعت رانندگی به پایان برای دیدن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید رسیده است. یک راننده HGV می بایست در حیث داشته باشد که هنگام رانندگی بایستی قوانین ساعت رانندگی اتحادیه اروپا را رعایت نماید و پس از 4.5 ساعت رانندگی باید 45 دقیقه استراحت داشته باشد. راننده HGV می بایست در یک روز چه استراحت هایی داشته باشد؟ استراحت ها را می اقتدار حساس یک استراحت 15 دقیقه ای و سپس یک استراحت 30 دقیقه ای دیگر تقسیم کرد و می بایست به این ترتیب باشد، راننده نمی تواند 30 دقیقه استراحت و آنگاه 15 دقیقه استراحت داشته باشد. اساساً می بایست بعد از آن از 4.5 ساعت رانندگی یا این که 6 ساعت عمل (از جمله رانندگی) استراحت کنید. مهم همین حال، راننده مجاز نیست زمان استراحت هفتگی خود را در وسیله نقلیه خود بگذراند. یک راننده بایستی در هر دوره ۲۴ ساعته دست کم ۱۱ ساعت استراحت روزانه داشته باشد. جور و تعداد وقفه هایی که یک راننده HGV باید در یک روز انجام دهد، بستگی به همین داراست که آیا او در حال رانندگی است یا این که عمل دیگری انجام می دهد. استراحت به عنوان یک دوره وقتی در ارتفاع یک روز کاری تمجید می شود که راننده در درحال حاضر رانندگی یا این که فعالیت دیگری نیست.